Masturboikohan
munkit koskaan? Tuleehan niillekin erektio ja terveydenkin kannalta siemensyöksy on hyväksi esim. eturauhasvaivojen ehkäisijänä.
Kommentit (4)
vaikka nukkuessa, muutenhan paine olis pitemmän päälle liian kova ;)
Siis raamattuhan kieltää masturboinnin, itsesaastutuksen. Kaikkihan tietää että runkkaus aiheuttaa syöpää. Munkit pidättyväisyydellään kuittaa meidänkin lihallisia syntejä anteeksi, joten heillä on hyvä mieli kun päästään kaikki taivaaseen.
Mä oon sitten ehkä yks tautisimmista yksilöistä :P
Mikä on taivas? Jos se on paikka missä pitää elää raamatullisesti niin mä en sinne edes haluaisi. Jos taivas on taas parasta mitä tietää, niin silloinhan se on moottorirata, moottoripyöriä, autoja, lämmintä, auliita varikkotyttöjä, irstailua, bileitä. haha
Juu, ei musta ole uskovaiseksi millään. Elämä on vaan puutteessa kärvistelyä kahden tyhjyyden välissä. Oishan se tietenkin helpottavampaa jos vois uskoa ja olla tiedostamatta omaa rajallisuuttaan ja katoavaisuuttaan. Ois kai tosi helpottavaa ajatella että kun nyt elää puutteessa niin taivaassa saa enkeleiltä piparii monta kertaa päivässä.
Mut ei kyllä munkit runkkaile..
elää vieläkin "miehen kassit turpoaa..."
hetkellisesti ehkäpä joo, mutta lääketieteellinen fakta on että ei se sperma miehen elimistöön "pakkaudu". selibaatti ei ole terveydelle vaarallista, kuten jotkut väittävät.
Vaikka tukalalta tuntuisi kun panettaa eikä purkaudu, ei se ole miehelle vaarallista ollenkaan, vain tukalaa. Useat vaan käyttää tekosyynä tota legendaa että on pakko purkautua. Toki on tutkimus siitäkin että säännöllinen purkautuminen SAATTAA ehkäistä eturauhasvaivoja, mutta ei välttämättä :D
ku muuten kassit turpoo ja sit joutuu menee lääkäriin!
joku äijä käy niille kertomassa että on pakko runkata ku muuten käy huonosti.. jotai ohjelmaa näin...