ivf-hoito menossa jo yli puolen välin ja olo aivan loistava! Outoa?
Kuvittelin et tässä vaiheessa olis jo kamalat hormonimyllerrykset, tuskat ja ahdistukset -mutta ei. 31.12 alotin synarela suihkeet jotka laski hormonituotantoni alas. Olen siis käyttänyt jo 3,5 viikkoa noita suihkeita. Kävin ultrassa ja hyvin on vaikuttanut, sanoin lääkärille että olen nyt rauhallisempi ja hyväntuulinen. Kuulemma poikkeuksellista. Melkein viikon olen nyt pistänyt Puregonia, joka sitten kasvattaa munasoluja vauhdilla. Sekin on sujunut hyvin, mitään oireita en ole huomannut. Tai ainakaan mitään negatiivista.
Ehkä reilun viikon päästä on toinen ääni kellossa kun ehkä päästään alkion siirtoon -saas nähdä.
Ihmettelen vain kun tätä hoitoa sanotaan älyttömän rankaksi. Ehkä se on sitä enempi henkisesti jos ei tulekaan raskaaksi.
Muita saman kokeneita?
Kommentit (6)
Minäkin voin hyvin niillä hoitokierroilla kun munasoluja ei saatu edes sitä yhtä. Sitten kun niitä alkoi tulla niin kyllä sen olossaan vatsassa tunsi.
on eka kontrolliultra pistosten aloittamisen jälkeen. Mutta kyllähän tuon Synarela suihkeenkin sivuvaikutuslista on pitkä kuin nälkävuosi ja silti olen jostain syystä oireeton (vaikka suihke on toiminut loistavasti). t: ap
Minäkin voin hyvin niillä hoitokierroilla kun munasoluja ei saatu edes sitä yhtä. Sitten kun niitä alkoi tulla niin kyllä sen olossaan vatsassa tunsi.
aikana myös täysin oireeton ja munasoluja kypsyi kuitenkin ihan hyvin. Toista oli kyllä sitten punktion jälkeen, kun tuli lievä hyperi, silloin oireita oli vaikka muille jakaa.
se olkoon sitten sen ajan murhe jos niin käy. t: ap
aikana myös täysin oireeton ja munasoluja kypsyi kuitenkin ihan hyvin. Toista oli kyllä sitten punktion jälkeen, kun tuli lievä hyperi, silloin oireita oli vaikka muille jakaa.
Ap on normaalisti aika temperamenttinen ihminen ja ilmeisesti mulle teki hyvää tää hormonitason laskeminen;)
Eilen aloitettu suprecurin sumuttelu ja jo tänään illalla tuli ensimmäinen aivan totaalinen itku-nauru-kohtaus, jossa ei ollut mitään tolkkua. Vuoron perään itkin ja nauroin hervottomasti. Kauheeta menettää kontrolli noin=(
Eilen aloitettu suprecurin sumuttelu ja jo tänään illalla tuli ensimmäinen aivan totaalinen itku-nauru-kohtaus, jossa ei ollut mitään tolkkua. Vuoron perään itkin ja nauroin hervottomasti. Kauheeta menettää kontrolli noin=(