Onneksi päästään pian muuttamaan kerrostalosta omakotitaloon
Yläkerran naapuri taas siirtelee huonekaluja tähän aikaan ja seinänaapuri kolistelee ja herätti äsken vauvan. Reilu vuosi ollaan asuttu kerrostalossa ja maaliskuussa päästään onneksi pois. Tämä kerrostaloelämä ei vaan ole minua varten.
Kommentit (4)
Kerrostalossa voi olla joko huonot tai hyvät naapurit, samoin omakotitalossa. Huonolla tsägällä omakotitalossakin naapurissa asuu joku, joka pitää ääntä, haisee tai muuta ikävää. Ei se omakotitalossakaan aina ole juhlaa, kun naapurin koira ulisee päivät pitkät ulkona tai muuta. Tosin yleensä omakotitalossa on helpompaa, mutta jos ei ole, niin omakotitalonaapurista on hemmetin vaikea päästä eroon!
Vauvanne huutaa joka yö ja koiranne haukkuu iltaisin, lisäksi teillä on joku ärsyttävä käkikello tai kukko (?) joka kiekuu tunnin välein.
Siirtelen tässä just huonekalujani muuttoa varten... Seinänaapurinne on muuttamassa maaliskuussa, on kuulemma ostanut omakotitalon samalta suunnalta,johon tekin olette muuttamassa.
Rakkain terveisin: Yläkerran naapuri :-D
itse olen varsin tyytyväinen kerrostaloelämään (olen asunut elämäni aikana pitkään omakotitalossa ja rivitalossa). Talossa on hyvä äänieristys ja rauhalliset naapurit.
Ylimmän kerroksen tilava ja valoisa asunto, toimiva taloyhtiö ja asiat korjaantuvat yhdellä puhelinsoitolla huoltoyhtiöön.
Kerrostalossa on myös se hyvä puoli, että tämän voi jättää yksin pitkäksi aikaa: vietämme kesällä paljon aikaa mökillä ja kaupunkiin tulemme välillä pyykkiä pesemään ja kukkia kastelemaan - mökillä voi riittämiin kuokkia pihalla =)
Jossain vaiheessa haaveilin omakotitalosta, omasta pihasta jne kunnes tajusin, ettei siinä ole mitään kaivattavaa =)
t. kahden lapsen yh