halpa matkavakuutus perheelle
en jaksaisi vertailla jokaisesta vakutuusyhtiöstä... mistähän saisi edillisesti kaikille matkavakuutuksen. Tarviis oikeestaan v aan yhtä matkaa varten ( ei jatkuvaa)
Kommentit (6)
liitoilla on jäsenilleen ja lapsilleen matkavakuutukset. miehellä toimihenkilöunioni ja se kattaa miehen ja lasten vakuutukset. itse otin jonkun sikahalvan, voin yrittää googlettaa ku en muista mikä se oli mut oli puolta halvempi kuin muut.
vanhasta sähköpostistani.
mulla oli siis 16 pv reissu ja hinta oli 42 e ja se oli vielä tosi kattava kun otin silver tason, tosin vielä ois ollut gold taso mut tein siis silloin vertailut ja toi oli ihan sikahalpa ja hyvä.
mulla oli siis 16 pv reissu ja hinta oli 42 e ja se oli vielä tosi kattava kun otin silver tason, tosin vielä ois ollut gold taso mut tein siis silloin vertailut ja toi oli ihan sikahalpa ja hyvä.
unohdin firman laittaa eli halvin on AIG
unohdin firman laittaa eli halvin on AIG
jos vaikka lyhyempi matka teillä kuin 16 pv niin on varmasti halvempi, tuo 42 e sisälsi matkavakuutuksen lisäksi matkatavarat!
yhteydessä mutta se oli silloin kallis..täytyy tarkistaa. liittoon en viitti kuulua (kun se on niin kallista) kuulun yksityisten työttömyyskassaan, samoin mies. Ja kiitos muista vinkeistä.
Ja luulen että irtonaisena ostettuna ei saisi 2 viikon matkavakuutusta samalla hinnalla. Ja on sitten voimassa 50 km kodin ulkopuolella. Esim. sairasvakuutuksissa meillä on 50-80 euron omavastuu, jota enempää ei yleensä lääkärikäynti maksakaan (paitsi hiihtokeskuksissa klo 16 jälkeen, maksettiin 130 euroa yhdestä korvan tarkastuksesta) mutta matkavakuutuksesta korvattuna ei ole omavastuuta lainkaan.