Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi kuukuppi valahtaa

Vierailija
23.01.2010 |

koko aja alas vaikka yritän työntää sen ylös, lisäksi falskaa koko ajan vaikka on täysin auki. pyöritän sen siis auki ja kokeilen aina että ei ole klommoilla. mulla on toi ollut nyt puolisen vuotta eikä meinaa homma sujua. vinkkejä!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei isompiakaan ole.

ja tuokin tuntuu liian isolta laitettaessa, väliliha menee välillä rikki kun sitä yrittää laittaa ja olen sen tietty kääntäny rullalle.

Vierailija
2/12 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitan niitä kupin yläosan reunassa olevia.

Itse olen huomannut, että jos ne tukkiutuvat, kuppi valahtaa ikävästi.

Keitäthän kuppia välillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään pitkän aikaa, meniköhän piloille. aiemmin ei ole näin paljoa valahdellut vai olenko ihan löystynyt yhtäkkiä. jossain kohtaa se pysyi ylhäällä niin että sen unohtikin mutta silloinkin falskasi.

ap

Vierailija
4/12 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

häpyluun "taakse". Jos jää alemmas, valuu varmasti.

Ennen hormonikierukkaa kun vuodot olivat suuremmat, alkoi kuppi valua/falskata kun oli n. puolillaan. Sai siis aika tiheään tyhjentää.

Vierailija
5/12 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

häpyluun "taakse". Jos jää alemmas, valuu varmasti.

Ennen hormonikierukkaa kun vuodot olivat suuremmat, alkoi kuppi valua/falskata kun oli n. puolillaan. Sai siis aika tiheään tyhjentää.

koitan saada iltapesulla sen oikeen ylös.

Vierailija
6/12 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole tuollaisia ongelmia.

Always ja o.b. toimii.

Kaikkien ihmevehkeitten kanssa ihmiset jaksaa takuta.

Vierailija
7/12 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole tuollaisia ongelmia.

Always ja o.b. toimii.

Kaikkien ihmevehkeitten kanssa ihmiset jaksaa takuta.

on se et ei tarvii ku aamulla ja illalla tyhjentää, ei tule jätöksiä, ei haise mikään jne.

Vierailija
8/12 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole tuollaisia ongelmia. Always ja o.b. toimii. Kaikkien ihmevehkeitten kanssa ihmiset jaksaa takuta.

on se et ei tarvii ku aamulla ja illalla tyhjentää, ei tule jätöksiä, ei haise mikään jne.

No ei kyllä haise mullakaan mikään, ei takapuoli eikä roskis. Tamponit vessanpönttöön ja käytetty side kuorensa sisällä roskiin. Ja roskiksen voi tyhjentää vaikka kerran päivässä.

Enpä viitsisi sisälläni pitää jotain verivarastoa, joka sitten tyhjennetään 2 kertaa päivässä, hyi helvetti..

Vierailija
9/12 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä viitsisi sisälläni pitää jotain verivarastoa, joka sitten tyhjennetään 2 kertaa päivässä, hyi helvetti..

Vierailija
10/12 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneehän sulla kohdun napukka sinne kupin sisälle, tai jää yläpuolelle? Mulla falskasi ja valui, kun napukka jäi aluksi kupin reunan "väliin" Mutta nyt annan kupin aueta alhaalla ja työnnän sit ylemmäksi ja tarvittaessa puristan vähän pohjasta, eikä ongelmaa ole enää ollut.

Hyvät sivut kuukuppiongelmien ratkaisuun on täällä:

http://www.kuukuppikunta.net/ala.php?sivu=pulmat

Vierailija
11/12 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se tamponi sisällä ole verivarasto joka on jopa koko ajan emättimen ihoa vasten? Kuukupissa veri ei ole ihoa vasten vaan lääketieteellisestä silikonista valmistetussa kupissa.

Vierailija
12/12 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lunette on ainut tarpeeksi iso kuukuppi, joka toimii mulla. Siihen mahtuu enemmän vuotoa kuin esim mooncuppiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi