Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

auttakaa pissan tikkutesti !!!

Vierailija
23.01.2010 |

tänä aamuna kirveli/poltteli jonkin verran kun kävin pissalla, nyt kävin toisen kerran ja tein samalla pissan tikkutestin - muut arvot normaalit mutta leukosyytit 2+

tarkottaako että on tulehdus ??? kirvely ei kauhean paha.

auttakaa !!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nitriit positiiviset niin varma merkki, koska vain bakteerit tuottavat nitriittejä. Juo hyvin runsaasti vettä, ota Buranaa ja paljon C-vitamiinia. C-vitamiini eli happamoittaa pissan ja bakteerit eivät pysty kunnolla lisäntymään happamassa ympäristössä. Jos illalla edelleen vaivaa ja pissassa leukkareita, niin suosittelen ab-kuuria tulehdukseen. Esim. Selexid on tavallisin hyvä 5 päivän kuuri.

Vierailija
2/4 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan tuo leukkarit 2+.

taidan testata vielä illemmalla uudestaan ja kattoa josko nitriitit pos. kiitos vinkeistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä aika useinkin tuntemuksia ja olisi kiva testata ennenkuin lääkäriin hyökkää...

Vierailija
4/4 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just ton takia tilannu tikkutestejä kotiin, netistä olen tilannu, en tiedä toimitetaanko suomeen kun itse asun muualla euroopassa. kannattaa ainakin googlettaa, ehkä suomestakin saa tilattua tai toimittaavat muualta suomeen (itse olen englannista tilannu)

niin ja nitriitit on mulla pos. ja leukkarit 3+ mulla joten tulehdus ilmeisesti nyt on..huoh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi