Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikkea krääsää ne ihmiset yrittää myydä kirppareilla :D

Vierailija
23.01.2010 |

Todella harvoin käyn itse kirparilla mutta viikko sitten kävin ja jos jonkimmoista krääsää osu silmiin.

Yksi huippu oli: joku myi tyhjiä ompelulankarullia 1e/kpl. (ei ihme että iso laatikollinen oli vielä täynnä niitä)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin hakenut pojalle jonkunmoiset sukset mummolakäyttöön, ettei tarvisi aina kuskata mukana. ja hinnat oli ihan pilvissä, erittäin käytetyt, vanhat ja kuluneet sukset, sauvat ja monot 70 €! sillä hintaa saa jo melkein kaupasta käsittääkseni...

ilmeisesti tämä kunnon talvi on nostanut hintoja, kun muistan viime talvena hakeneeni samalta kirpulta sauvat katkenneiden tilalle 3 eurolla...

Vierailija
2/10 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askarteluun, perhonsidontaan jne... Mutta kun ei tiedä, niin on hyvä ihmetellä ja kauhistella..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi sitten hyvääkin tavaraa ja vaatetta.

Itse ihmettelen sitä kun osa myy rikkinäistä. Myöskin vanhat meikit ja alusvaatteet pistää ihmettelemään sitä että ostaako joku oikesti niitä?

Se myös ottaa päähän että joissain pöydissä on ihan hyvää myytävää mutta hirveillä hinnoilla, en minä ainakaan käytetystä maksa melkein uuden hintaa vaikka olis kuinka hyvässä kunnossa. Samoin ne pöydät missä myydän uutta tavaraa mä kierrän.

Vierailija
4/10 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on aika kova kappalehinta tyhjälle lankarullalle!

Vierailija
5/10 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askarteluun, perhonsidontaan jne... Mutta kun ei tiedä, niin on hyvä ihmetellä ja kauhistella..

tarvita, mutta kyllä euro on aika iso hinta. Musta 5-15 snt olisi parempi.

Vierailija
6/10 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on aika kova kappalehinta tyhjälle lankarullalle!

Vierailija
7/10 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että monella mummolla on aika hatara käsitys euroista. Silloin, kun eurot tuli, niin monella kirpparilla hinnat kallistui älyttömästi. Esim. Sörnäisten Fidalla Helsingissä oli tuolloin myynnissö joku kehystetty juliste, joka maksoi yli 100 e. (Ihan kehystämössä kehystetty, mutta varmaan oli ollut uutena halvempi.)

Vierailija
8/10 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin siis ihan kokeeksi pöydälle esim tekoruusuja ym. krääsää. Hinnat olivat aika olemattomat mutta kaikki meni. Sen sijaan vaatteet ja vauvatarvikkeet jäivät suurimmaksi osaksi myymättä. Ja hinnat olivat näissä muissakin kamoissa alhaiset.

Vierailija
9/10 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka yritän 20 sentillä myydä. Ihan hyväkuntoisia, ei kulahtaneita trikoopaitoja esimerkiksi, vuoden takaista HM-mallistoa ym. Ymmärrän että ne ei ole retroa, mutta silti...

Vierailija
10/10 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin siis ihan kokeeksi pöydälle esim tekoruusuja ym. krääsää. Hinnat olivat aika olemattomat mutta kaikki meni. Sen sijaan vaatteet ja vauvatarvikkeet jäivät suurimmaksi osaksi myymättä. Ja hinnat olivat näissä muissakin kamoissa alhaiset.

krääsä menee kaupaksi samoin kuin puoliksi käytetyt hajuvedet ja käytettyjä meikkejäkin olen myynyt...Ei se tyhmä joka myy vaan joka ostaa.