Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaajani kapinoi - apua!

Vierailija
23.01.2010 |

Ei siis suostunut leikkaamaan minulle sellaista viistoa "rikottua" otsatukkaa, koska se ei kuulemma sopisi minulle. Itse olen ollut sellaisessa käsityksessä, että se sopii kaikkiin kasvojen muotoihin?

Olen niin tylsännäköinen aina, kun tulen tuolta kampaajalta. Aina vaan sama latvojen nipsaisu :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene jonnekin muualle, yksinkertaista.

Vierailija
2/14 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihda kampaajaa. Ihmettelen vain, että mikä kampaaja se tuollainen, joka ei tee niin kuin käsketään, itsehän sille maksat?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten sinä kadut. Ota riski ja ota selvää.

Vierailija
4/14 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellainen joka rehellisesti kertoo mikäli tietää lopputuloksesta tulevan huononnäköinen. Itse ainakin arvostan sellaista, jotteivät rahat mene hukkaan ja tule pettymyksiä. On taito nähdä lopputulos etukäteen ja sun kannattaisi vaan suunnitella jotain muuta, vaikka yhdessä miettiä sen kampaajan kanssa toista hiusmallia :)

Vierailija
5/14 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kampaajan tulee kertoa mielipiteensa, jos joku ei tosiaan sovi asiakkaalle, mutta se on silti leikattava jos asiakas haluaa. Niin mun kampaajani tekee ja sanoo, et tekee myos muille asiakkailleen. Asiakas on kuitenkin lopulta aina oikeassa.

Kyl se mustakin sopii suurimmalle osalle ihmisista, joten mene muualle!

Vierailija
6/14 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtaa kampaajaa, jos ei ole tyytyväinen. Mä en voinut käsittää, kun aikoinaan tätini kampaaja pilasi melkein joka kerta hänen tukkansa, mutta täti ei kehdannut vaihtaa toiselle, koska olisi ollut noloa selitellä tälle vanhalle kampaajalle, miksei enää käy. Tsiisas.

Vierailija
7/14 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä kampaajan ammattitaitoa on se, että hän tietää mikä leikkaus sopii ja mikä ei. Voihan olla, että se sopii kasvon muotoihin, mutta ei hiuslaatuusi.

Mitä kampaaja sanoi, kun vaadit kaikesta huolimatta rikottua otsatukkaa?

Vierailija
8/14 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kampaaja todella näkee että mikä malli/väri sopii kenellekkin, ja on HYVÄ että jos ovat päteviä työssään sen myös sanovat. Joku taas voi em. sano ettei sovi koska ei osaa ko. mallia/väriä leikata/värjätä.

Mutta LOPPUJEN LOPUKSI asiakas on aina poikeassa---> hänlle tehdää sen malli mitä hän toivoo, sopi se tai ei. Joskus näkee niitä, joilla on kuva julkkiksesta ja sama malli halutaan, eikä ymmärretä että ko. julkkiksella on histen pidennyksiä/tuuhennuksia ja erilainen hiuslaatu --> malli ei ollenkaan sovi asiakkaalle. Mutta jos asiakas sitä vaatii, niin se pitää toteuttaa (senkin uhalla että asikas kotona itkee miten ei ollenkaan samanlaista tullut...)

Vierailija
9/14 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas on kuitenkin lopulta aina oikeassa.

Kyl se mustakin sopii suurimmalle osalle ihmisista, joten mene muualle!

mutta asiakas on aina asiakas

Vierailija
10/14 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei sovi viisto etutukka.

Vierailija
11/14 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ohut? Eli otsis olisi olematon. Mutta jos olet tyytymätön kampaajaan, vaihda.

Mulla ongelma on tähän asti ollut aina se, että en ole vielä kertaakaan löytänyt kampaajaa, joka todella uskaltaa sanoa mikä minulle sopisi. Olen jo pitkään halunnut uuden mallin ja kysynyt eri kampaajilta mennessäni, että jos antaisin sinulle vapaat kädet, mitä tekisit. Vastaus on aina ollut tyyliin "riippuu mitä sinä itse haluat" ja sitten yritetään onkia tietoa oliko minulla jotain tiettyä jo mielessä esim. pituuden suhteen.

Mielestäni ammattitaitoinen kampaaja uskaltaa ehdottaa kyseisessä tilanteessa mallia, joka sopii ohueen hiuslaatuuni ja kasvojen muotoon. Lopulta päädyn leikkaamaan sen muutaman sentin pois ja hiukset on nyt lapojen alle, mutta valitettavasti ohut hiirenhäntä.

Vierailija
12/14 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 10 tarkoittikin sitä, että asikas voi olla väärässä, mutta jos hän tietyn leikkauksen haluaa se pitää toteuttaa VAIKKA kampaaja heti näkisi että se ei sovi jne. Mutta jos "järkipuhe" ei auta, niin tehdään siten kuinka maksava asikas haluaa.

Vierailija
13/14 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kampaaja saa sanoa mielipiteensä ,mutta maksava asiakas tekee päätöksen.

Olisit sanonut, että jätetään leikkaukset väliin, että kyllä sen joku muu leikkaa.

Näin kerran erään naisen lähtevän kesken kaiken ja totesi, että eiköhän nämä leikkaukset riittänyt.

Vierailija
14/14 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein saanut selville, mikä minussa on sellaista ettei rikottu otsis olisi sopinut. Tukka on paksu ja hyväkuntoinen, joten siitä ei voi olla kyse. Ja otsa on ihan normaali :)

Olisin kyllä ollut itse valmis ottamaan sen riskin, ettei malli sovikaan, sittenpähän ainakin tietää jatkossa. Mutta nyt kun luin näitä teidän vastauksia, voisin kyllä tosiaan vaihtaa kampaajaa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi