10 kk ikäisen äiti matkoille kolmeksi päiväksi?
Työpaikaltani pyysivät minuakin mukaan työmatkalle (myös huvimatka) kolmeksi päiväksi. Olen imarreltu, että kysyivät kun kerran olen kotona hoitamassa vauvaani. Mutta en tiedä voinko jättää kymmenenkuukauden ikäistä niin pitkäksi ajaksi, vaikka isä hoitaakin lasta oikein hyvin. Mitä mieltä olette, lähtisittekö itse?
Kommentit (4)
Mietin täällä juuri, että voisinko lähteä päiväksi Tahkolle laskettelemaan ja jättää 6-kuisen mummolaan... siinä tulisi 2vrk erossa oloa. On ollut jo yön yli hoidossa pari kertaa, mutta tässä tulisi väkisinkin 2 yötä. Lähtisin pe yötä vasten junalla ja tultais sitten porukalla su ip kotiin...
Tää olisi talven ainoa mahdollisuus päästä rinteeseen.
Vaikka varmasti miettisin jatkuvasti että miten sujuu :) Mutta minusta se olisi isällekin tärkeää päästä hoitamaan lasta yksin ja ottamaan vastuuta.
Lapset elää hetkessä ja se liian pitkä ero noin pienelle...isä ei voi korvata äitiä..mitäs jos isän hermot ei kestäkkään...
Minulla on samanikäinen vauva, enkä raskisi lähteä, mutta eihän vauvalla mitään hätää olisi jos on isän kanssa! Ei täällä koskaan kysellä sitäkään voiko 10-kuisen isä lähteä viikon työmatkalle.