Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko raskausajan unettomuuteen turvallista lääkehoitoa?

Vierailija
23.01.2010 |

Jollei tämä kohta lopu (nyt rv 18) pelkään että menee masennuksen puolelle. En haluaisi olla jo ennen vauvan syntymää ihan rikki kun ekan lapsen kokemuksella ekat puoli vuotta voi olla varsin haasteelliset samojen asioiden kanssa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. minulle neuvottiin, että juo yömaitoa, eli sitä missä on melatoniinia (?). Ei sanottu mitään mahdollisista lääkkeistä.

Eli jos neuvolasta et ole apuja saanut, niin kysy lääkäriltä, jos joku apu löytyisi.

Vierailija
2/4 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri katseli ja kysyi, että nukunko ollenkaan... Nukuin alle tunnin pätkiä max 5-6h yössä.

Sain Opamoxia, joka kolmas yö otettavaksi, että jaksaisin synnyttää.

Minulla unettomuus siis vain paheni.

Opamox ei varmasti ole ratkaisu näin aikaisessa vaiheessa, mutta kysy vaihtoehtoja lääkäriltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(eli esim. Opamox) raskauden aikana käytettäväksi. Itse kärsin viimeiset kaksi raskausviikkoa unettomuudesta, niin etten nukkunut kuin pari tuntia yössä. Kun lopulta uskalsin mainita asiasta lääkärille, lääkäri oli sitä mieltä, että ilman muuta nukutaan vaikka lääkkeillä eli saa olla kahta viikoa putkeen valvomista. No silloin olinkin jo synnyttämässä ja aivan liian väsynyt.

Onneksi vauvalla sattui olemaan hyvät unenlahjat. Mutta ap, käy lääkärissä. Kyllä apua löytyy!

Vierailija
4/4 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on turvellinen lääke käyttää koko raskauden ajan ja sitä voi käyttää myös imettäessä. ei ole punaisen kolmion lääke.