Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen esikosenne oli kun aloitte kuumeilemaan seuraavasta vauvasta?

Vierailija
23.01.2010 |

Itselläni siihen ei mennyt kauaakaan synnytyksen jälkeen. Sanotaan nyt vaikka 1kk.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina ollut vauvakuume!! :) Jo lapsuuden haaveammatti oli kotiäiti!!! :D Mutta yrittämään rupesimme, kun vanhin oli ihan vähän vajaa vuoden ja heti tärppäs. Kahdella vanhimmalla ikäeroa 1,9v.

Vierailija
22/33 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen olin aina vannonut että ei enää yhtään lasta, yksi riittää. Mutta niin ne ajatukset muuttuu, rupesin haaveilemaan vauvasta ja pojasta, esikoinen oli tyttö. Mä olen onnekas siinä suhteessa että tulin melko pian raskaaksi ja sain sen pojankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusimme lapset suht pienellä ikäerolla, joten 8kk esikoisen syntymästä jätettiin ehkäisy pois. Aika heti tärppäsikin.

Vierailija
24/33 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsilla 1,5v. ikäero olisi kiva. Ja se sitten näköjään toteutui.

Vierailija
25/33 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen ei tullut "niin kuin Manulle illallinen" ja päätettiin, että toinen saa tulla jos on tullakseen. Ettei tulisi kovin suurta ikäeroa. Ei tullut, lapsilla ikäeroa 1v2kk :D

Vierailija
26/33 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme vauvasta jo puhuneet ja kun ns. kuume sitten minulle iski, ehdin kuumeilla noin 3kk ennenkuin mies suostui myös.

Tulinkin sitten raskaaksi heti ensimmäisestä yrityksestä, nopeasti vauva sitten saatiinkin : )

Vierailija
27/33 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva syntyi kun esikoinen 6,5v

Vierailija
28/33 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitaisiin tehdä toinen perään :) Miehellä meni 4kk ennen kuin oli samaa mieltä.

Vierailija
29/33 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vauvakuume iski ja alkoitettiin samantien yrittäminen. toisen lapsen synnytyksen jälkeen jo laitoksella alkoi samainen kuume, mutta kakkonen on nyt 2kk ja eiköhän meiän lapset oo tässä. vaikka molemmat haluisimme vielä yhden mietityttää kovasti jaksaminen. kun se on nyt jo koitoksella.

Vierailija
30/33 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meiän esikoisella ja kakkosella ikäeroa on 1v11kk. meni pitkä aika sen toisen tekimisessä kun ei meinannut tärpätä.

Vierailija
31/33 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ainakin vuosi pitää odottaa ennen kuin edes harkitsemme uuden tekemistä.

Vierailija
32/33 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tullut vielä vauvakuumetta.

Vierailija
33/33 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa nähä pitääkö enskuun alussa tehä testi :)

Ekalla ja tokalla oli ikäeroa 1v4kk,tokalla ja kolmannella 2v9kk,kolmosella ja nelosessa ikäeroa 3v2kk.saa nähä paljonko nelosen ja vitosen ikäeroks tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi