itsellinen nainen joka hoidoissa saa 2 lasta
mitä tuomio AV-mammat antavat?
Kommentit (25)
eli tehdä lapsi yksin ja sitten lapsi/lapset kaipaavat isähahmoa isompana viimeistään. Omasta pojastanikin näen, kuinka tärkeä se isä on hänelle.
Ja kyllä se oikea isä on ihan eri juttu lapselle, kuin joku ties mikä äijä isähahmona (kuten nuo av-mammat täällä tietty lässyttävät heti, että saahan sille isähahmon aina jostain, juupajuu...).
tehdä lapsia jonkun juoppo looserin kanssa koska silloin lapsilla on isä???
Koska lapseni on tehty hoidoilla tässä ei myöskään ole minkäänlaista hylkäämistä mukana kuviossa.
Jos olisit lukenut koko ketjun olisit nähnyt, että minulla on veli ja että siskoni puoliso on myöskin vahvasti mukana meidän elämässä!
Sinusta tulee varmasti hyvä vanhempi. Olet tarkkaan asioita pohtinut ennen kuin olet päätöksesi tehnyt. Enemmän mä huolissani olen niistä vanhemmista jotka tulevat "vahingossa" äideiksi ja isiksi, kun eiväöt vielä siihen ole valmiita :). Tsemppiä!! Olen kahden lapsen yh eikä mulla ole mitään valittamista :). Rankkaa joo, mut niinhän pienten lasten kanssa aina. Vaatii plajon, mutta antaa paljon enemmän!
Olen kahden lapsen yh ja mulla on vauvakuume. Olen miettinyt, että jos hoidoilla saisin kolmannen lapsen..
Harkinnassa vielä...