Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

itsellinen nainen joka hoidoissa saa 2 lasta

Vierailija
22.01.2010 |

mitä tuomio AV-mammat antavat?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden lapsen yh ja mulla on vauvakuume. Olen miettinyt, että jos hoidoilla saisin kolmannen lapsen..

Harkinnassa vielä...

Vierailija
22/25 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tehdä lapsi yksin ja sitten lapsi/lapset kaipaavat isähahmoa isompana viimeistään. Omasta pojastanikin näen, kuinka tärkeä se isä on hänelle.

Ja kyllä se oikea isä on ihan eri juttu lapselle, kuin joku ties mikä äijä isähahmona (kuten nuo av-mammat täällä tietty lässyttävät heti, että saahan sille isähahmon aina jostain, juupajuu...).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä lapsia jonkun juoppo looserin kanssa koska silloin lapsilla on isä???

Koska lapseni on tehty hoidoilla tässä ei myöskään ole minkäänlaista hylkäämistä mukana kuviossa.

Jos olisit lukenut koko ketjun olisit nähnyt, että minulla on veli ja että siskoni puoliso on myöskin vahvasti mukana meidän elämässä!

Vierailija
24/25 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vielä tehdä

Vierailija
25/25 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta tulee varmasti hyvä vanhempi. Olet tarkkaan asioita pohtinut ennen kuin olet päätöksesi tehnyt. Enemmän mä huolissani olen niistä vanhemmista jotka tulevat "vahingossa" äideiksi ja isiksi, kun eiväöt vielä siihen ole valmiita :). Tsemppiä!! Olen kahden lapsen yh eikä mulla ole mitään valittamista :). Rankkaa joo, mut niinhän pienten lasten kanssa aina. Vaatii plajon, mutta antaa paljon enemmän!