Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos sinulle selviäisi että kannat HIV-virusta

Vierailija
22.01.2010 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitäisin huolen siitä, että hänen loppuelämänsa olisi todella epämukava!

Vierailija
2/21 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jatkaisin elämää. Mitäpä muuta sitä voisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies olisi saanut tartunnan tapaturmaisesti? Sekin on mahdollista.

Vierailija
4/21 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin elämää entiseen malliin.

Moni muu sairaus tappaa nopeammin mm.useimmat syövät yms.

Ei se hiv ole niin harvinainen sairaus kuin luullaan, siitä ei vain uskalleta avautua edes ystäville. Olen satavarma, että joillain täällä vauva-palstailevillakin on hiv, so what.

Niitä ihmisiä en ymmärrä, eikä sympatiat heru, jotka tartuttavat sitä tahallaan muihin.

Juuri luin viime viikolla s24-palstalta, kun joku nuori nainen kirjoitti ystävästään, jolla on hiv, mutta harrastaa seksiä surutta niin miesten kuin naistenkin kanssa, kamalaa.

Vierailija
5/21 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskonpa että masentuisin vakavasti, olen "sitä tyyppiä". Toisekseen en usko että eläisin kauan, lääkityksestä huolimatta. Mulla on astma, jos olen oikein ymmärtänyt niin hiv:ssä flunssia on jatkuvasti ja ne pitkittyy ja vaikeutuu.

Vierailija
6/21 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samantyyppinen sairaus, ollut jo 20v, ja sitä on jo kahdesti yritetty hoitaa rankalla lääkityksellä ilman tulosta. Mutta olen ok, tavallinen työssäkäyvä ihminen ja perheellinen, ja olen pystynyt tämän 20 vuotta elämään ihan normaalia elämää. Voin saada yhtäkkiä vakavia komplikaatiota eikä siinä vaiheessa enää mikään auta, se on menoa sitten nopeastikin, eikä sitä voi ennustaa, mutta en ajattele sitä, kuka tahansa voi jäädä vaikka auton alle huomenna.

Aluksi oli hurjaa, kun sanottiin että kuolen muutamassa vuodessa, mutta kun niin ei käynytkään, olen vain tyytyväinen. Enkä ole tämän takia mitenkään henkistynyt ja elämää arvostava ihminen, samalla tavoin olen oma ikäväkin itseni, kiukuttelen turhista ja muuta. Hiv ei muuttaisi asiaa mitenkään, pitäisi vaan syödä niitä vahvoja lääkkeitä koko ajan eikä vain kuurien ajan, kuten kohdallani on aiemmin ollut.

Elämä jatkuu, niin arki kuin juhlakin, ja jokainen päivä voi olla kelle tahansa viimeinen.

Sitä ei moni, en myöa minä itse tajua.

Juuri juteltiin kaverin kanssa tästä, että ihminen, ei mekään, vaan tajua, mitä tarkoittaa "tartu hetkeen". Älä murehdi tulevia, elä nyt, edes seuraavasta tunnista ei ole tietoa. En mäkään sitä tajua, murehdin ja stressaan turhista.

Vaikka, kuten laulussa sanotaan:

Huominen on sana vaan, sitä luvattu ei kenellekään. Ei kenellekään.

Vierailija
7/21 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten pohtisin mitä tehdä. Hoitoon ja eläisin normaalia elämää. Ehkä tekisin myös jotain sellaista josta olisin haaveillut pitempään. Kerran täällä eletään

Vierailija
8/21 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sitä reagoisi, jos tuollaista saisi tietää. Ensin ehkä tulisi mieleen, että keneltä sen olen saanut..sen jälkeen pelko ja viha, jonka jälkeen elämä jatkuisi.

Vierailija
9/21 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen antanut miehelleni säännöllisesti tupsua, tehnyt ruuat, silittänyt paidat, huoltanut jälkikasvun -jota rakastan enemmän kuin mitään muuta!

hieronut hartiat ja siistinyt kodin! Jos mulla nyt olisi HIV; kaikkien näiden työmatka -sessioiden jälkeen tekisin sen mitä alussa totesin.

Hän ei ansaitsisi edes lääkitystä. Hän on jo kertaalleen ollut uskoton, joten kaikki on mahdollista....

Vierailija
10/21 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhtyisin elävän ravinnon syöjäksi.

Mun kaveri on syö niin USA:ssa ja hän sanoo, että virukset käyttää hyväkseen eläinproteiinia. Pitäisi olla ainakin vegaani.

Vierailija
11/21 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöpilään varmaan

Vierailija
12/21 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mikä sellainen HIV-virus on. Miettisin varmaan, että onko sillä jotain tekemistä HI-viruksen eli HIV:n kanssa vai onko se joku harmiton flunssavirus.

Vierailija
13/21 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonkin, koska pelkään hiviä tosi paljon. Siitä huolimatta kännissä teen tyhmyyksiä. Jos saisin hivin, niin tappaisin itseni.

Vierailija
14/21 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvaa sinulle!

Vierailija
15/21 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmistaisin etten tartuta keneenkään muuhun. Enpä tiedä kertoisinko muille kuin miehelle.

Vierailija
16/21 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mikä sellainen HIV-virus on. Miettisin varmaan, että onko sillä jotain tekemistä HI-viruksen eli HIV:n kanssa vai onko se joku harmiton flunssavirus.

No tässä tapauksessa tosiaan tarkoitettaisiin sitä HI-virusta.

Vierailija
17/21 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen koittaisin jatkaa elämää mahdollisimman normaalisti, ilman miestä tietty.

Vierailija
18/21 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille!Itselläni ei ole Hi-virusta,jos sitä joku miettii.Tuli vaan mieleeni kysyä tällasta.Itse samaisessa tilanteessa varmaan miettisin olenko saanut sen itse joltain..jotenkin En siis tarkoita tässä tapauksessa seksin yhteydessä saatua Hiviä. Sitten voisin jo alkaa syyttää miestä jos oma tekemiseni ei ole vaikuttanut asiaan.

Vierailija
19/21 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki HI-viruksen saaneet eivät koko elämänsä aikana tule lääkkeitä tarvitsemaan? Ne aloitetaan vasta kun oma järjestelmä alkaa pettämään. Eikä niitä flunssia välttämättä sen enempää ole kuin ilman viirustakaan.

Vierailija
20/21 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nykyisin sama elaman pituuden ennuste kuin sokeritautiin sairastuvalla. Eli keskimaarin alhaisempi kuin valtavaestolla, mutta ei mitaan hirmu suurta eroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan