Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan narusta vedettävä pehmosoittorasia - voiko pestä?

Vierailija
22.01.2010 |

Ohjeen mukaan ei (yllättäen), mutta onjo joku silti heittänyt ihan kunnon vesipesuun käsin tai koneessa? Mitä mekanismille tapahtui?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne soi enää kastelun jälkeen DORKA!

Vierailija
2/4 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille olen sanonut, että mitään leluja, jotka ääntelevät ei saa viedä ammeeseen. Siinä sullekki tieto..(paristot!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille olen sanonut, että mitään leluja, jotka ääntelevät ei saa viedä ammeeseen. Siinä sullekki tieto..(paristot!)

Patterilla toimivia? Just...

Ei se koneisto kastumisesta tietenkään tykkää, mutta olen mä pessyt ihan vedellä semmosetkin. En vaan oo kastellut ihan läpiasti. Mä tungen surutta pesukoneeseen nekin pehmolelut, joissa "vain pintapesu sallittu"... Miten hitossa ne on tarkoitus muka putsata, jos tenava vaikka ykää semmosen päälle?? Mun mielestä huono lelu on semmonen lelu, joka ei kunnon pesua kestä. Kaikenmoisia leluja olen pessyt niin tiskikoneessa kuin pyykkikoneessakin ja ne mitkä meni pilalle moisesta käsittelystä on tyynesti nakattu roskiin...

Vierailija
4/4 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin pestä kaksi soittorasia nallea. Ovat likaisia ja kaipaavat pesua. Toisessa oli, että 40 asteessa voi pestä, toisessa oli merkintä, että käsinpesu. Eivät toimi pattereilla. Tietääkö kukaan muu, toimiikmo pesun jälkeen ok??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme