Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit kotiäitinä ja teillä olisi tiukkaa rahasta ja miehesi saisi muutamat ylinopeussakot

Vierailija
22.01.2010 |

pienen ajan sisällä, siis ajaisi välimpitämättömyyttään koko ajan liian lujaa, miten suhtautuisit häneen? Mitä sanoisit/tekisit/ajattelisit/tuntisit häntä kohtaan?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin joku ehtii korjaamaan :)

Vierailija
2/16 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei oppinut ekasta kerrasta. Yhdet sakot suvaitsen, mutta jos tietoisesti koko ajan ajaa ylunopeutta eikä teillä ole rahaa sakkoihin, niin olisin tosi vihainen miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippumatta siitä onko rahasta tiukkaa vai ei.

Olis aika miehen kasvaa aikuiseksi.

Vierailija
4/16 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tietty harmissani, mutta en rupeaisi asiasta pahemmin motkottamaan. Mitä se muka auttaisi, kun toinen tietäisi jo muutenkin aiheuttaneensa perheelle turhaa rahanmenoa.

Vierailija
5/16 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tietty harmissani, mutta en rupeaisi asiasta pahemmin motkottamaan. Mitä se muka auttaisi, kun toinen tietäisi jo muutenkin aiheuttaneensa perheelle turhaa rahanmenoa.

ja pikemminkin vain harmittelee että kameroita on liikaa joka paikassa tms?

Vierailija
6/16 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vihaa ja halveksuntaa että ei oppinut ekasta kerrasta. Yhdet sakot suvaitsen, mutta jos tietoisesti koko ajan ajaa ylunopeutta eikä teillä ole rahaa sakkoihin, niin olisin tosi vihainen miehelle.

Vierailija
7/16 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pikemminkin vain harmittelee että kameroita on liikaa joka paikassa tms?

kyse olisi paljon laajemmasta ongelmasta kuin niistä muutamasta ylinopeussakosta. Eli varmasti minua ärsyttäisi hänessä moni muukin asia ja koko ukko olisi merkittävästi erilainen kuin nyt.

5

Vierailija
8/16 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletettavasti olis jo siinä vaiheessa ihan omatoimisesti pyöritellyt itsensä tervassa ja höyhenissä, mutta jos oletetaan, että ei välittäisi sen vertaa...

.... niin sietäs kyllä huutia.

Vierailija
9/16 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakaan jaksaisi kuulla teidän kälätystänne.

Itsepä kaahaan, itsepä maksan sakkoni.

Ja TomTom varoittaa kameroista kerrassaan hienosti.

Vierailija
10/16 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakaan jaksaisi kuulla teidän kälätystänne. Itsepä kaahaan, itsepä maksan sakkoni. Ja TomTom varoittaa kameroista kerrassaan hienosti.

Vierailija
11/16 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti on mieheltä lähtenyt kortti. Tuohan se arkeen hieman ongelmia lasten kuljetusten vuoksi mutta itse hankkii kyytinsä työmatkoille työkavereilta ja itse sakkonsa maksaa niin ajakoot miten lystää.

Vierailija
12/16 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkä tarkoitan niitä rahoja jotka jää "taskurahoiksi" yli perheen menojen. En hyväksy että toisen törttöilyn takia pitää pihistää yhteisistä menoista, mutta en sen enempää sitten motkota, harmittaa häntä jo muutenkin. Omaan myös itse hiukka raskaan kaasujalan, joten vastaavassa tilanteessa, maksan omista "taskurahoista".

Vierailija
13/16 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohhoijaa taas!

No siinäpähän makselet

Vierailija
14/16 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pelkäisin, että jos on noin välinpitämätön ajotyylinsä suhteen, ajaisi vielä jonkun yli.

Vierailija
15/16 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tiukkaa ja mies oli saanut ylinopeussakot. ei siinä mitään mutta jätti kertomatta JA jätti maksamatta. Yks kaunis päivä tuli perinnästä kirje ja arvatkaa vaan minkälaisen hepulin sain!

Vierailija
16/16 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tiukkaa ja mies oli saanut ylinopeussakot. ei siinä mitään mutta jätti kertomatta JA jätti maksamatta. Yks kaunis päivä tuli perinnästä kirje ja arvatkaa vaan minkälaisen hepulin sain!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi