Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksilapsiset perheet, käyttekö erikseen saunassa?

Vierailija
22.01.2010 |

Meillä on tyttö ja poika, käymme erikseen, kumpikin lapsen kanssa, koska meillä on pesuhuoneessa vain yksi suihku. Lapset ovat iältään 7v ja 5v. Molemmat haluavat käydä kylpyammeessa ja niitäkin meillä on vain yksi.

On jotenkin ahdasta käydä yhdessä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on 3.

Vierailija
2/9 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommat ovat tyttöjä ja käymme aivan tilanteen mukaan. Suihkuja meillä on kaksi, mutta sauna meinaa olla ahdas, jos olemme kaikki kerralla. Välillä olemme tosin kaikki kerrallakin.

Isommat lapset ovat 11v ja 9,5v ja lähtevät vielä hyvin myös isänsä kanssa saunaan. Vuoden parin päästä voi olla, etteivät enää lähde isänsä kanssa, itse saavat valita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin kuitenkaan koko perhe enää yhdessä koska vanhin on tyttö ja 15-vuotias, ei enää meidän kanssa sauno. Joskus tulee mun jälkeen saunaa ja joskus menee pikkuveljensä kanssa. Mä saunon joskus miehen kanssa kahdestaa ja välillä on poika mukana ja välillä sitten mies pojan kanssa.

Vierailija
4/9 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset kylpee vauvapunkassa vuoronperään ja yhtäaikaa, välillä saunassa lämmitelemässä. VUorotellen suihkuun, ensin toinen vanhemmista, sitten jompikumpi pesee lapset ja viimeisenä sittne toinen vanhemmista suihkutelee itsensä ja laittaa saunan ja kylppärin kuntoon.

Vierailija
5/9 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri sukupuolet sekaisin kaikki yhdessä saunotaan. Käyvät sujuvasti vielä samassa ammeessakin, joskus jopa kaikki kolme ahtautuvat samaan. Yksi suihku meilläkin on ja riittää viidelle kun vuorotellaan.

Vierailija
6/9 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kävi pikaseen pesulla ja sitten laitettiin teeveetä kattomaan ja saatiin olla rauhassa miehen kanssa löylyissä.

Nyt muksut on 15 ja 13v eikä moneen vyoteen ole tulleet meidän kanssa, nauttivat myös yksin saunomisesta.

Nykyään on myös 1 vuotias ja laitetaan se ensin nukkumaan ennen kuin mennään.

Saunominen on mulle ja miehelle viikonlopun kohokohta, saatetaan tuntikaupalla istua ja juoruta.

Vierailija
7/9 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja esikoinen yksin.

Vierailija
8/9 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tyttö ja poika, käymme erikseen, kumpikin lapsen kanssa, koska meillä on pesuhuoneessa vain yksi suihku. Lapset ovat iältään 7v ja 5v. Molemmat haluavat käydä kylpyammeessa ja niitäkin meillä on vain yksi. On jotenkin ahdasta käydä yhdessä.

5 henk, hyvin mahdutaan.

Meillä kolme lasta 2-10v yhtä aikaa ammeessa, ahdasta on,mutta kivaa myös.

Vierailija
9/9 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea pitää olla sen verran kuin lapsia tekee, meillon siis 4 suihkua, 2 ammetta (aikuiset ei käytä), lapsilla oma wc missä 2 pikkuruista pyttyä jne...