imettävät äidit...
Kommentit (5)
miksi tämä on seksipalstalla???
Tää luonnollinen asia on jonkun mielestä varmaan kiihottavaa :-D
Niin kiihottavaa-että. Kiva katsella kun kunnon, täyteläinen tissi lapsen suussa. Tekis mieli käydä sanomassa, että mulle kans. Että niin kiihottavaa se meille useimmille miehille on.
..ihan siltä, että kyseessä ei aina ole pelkkä ruokinta, vaan ämmät haluaa näytellä tissiään,,,ja tästähän saa helposti tekosyyn. Meidänkin lähiostarissa on vessojen edessä ja kulmasuojalla varustettu odotustila, mutta ei ne mene sinne imettämään, vaan pitää tulla ihan tänne portaiden juurelle, että varmasti kaikki näkisivät. Pitäähän toukkien toki sapuskaa saada, mutta ei sinne ostariin kukaan normaaliäiti mene tuntitolkuksi oleilemaan, joten kyllä sen ruokinnan voi mainiosti tehdä kotona. Tässä pistänyt sellaisenkin merkille, että sama eukko joka päivä sitä tissiään tyrkyttää, ja tekee sen viiden minuutin välein. Jos nyt IHAN PAKKO sattuisi olemaan, niin voisihan siihen eteen vetää vaikka jonkun kaulahuivin tai muun, mutta ei, tissi esiin vaan, ja sitten yritetään saada toukkaa imemään, vaikka se ei ole yhtään kiinnostunut.
että saan hyvän tekosyyn reväytellä rintavarustustani milloin kenenkin miehen näkyville. Se vaan on niin ihanaa, kun juntit suomi-pojat tuijottaa kuola valuen... haloo. Jos se imetys häiritsee, ei sitä ole pakko katsoa. Ei, vaikka se äiti seisoisi ihan siinä juuri sun edessäsi, aina voi kääntää päänsä pois. Ja ajattelepa, useimmat vauvat ihan jopa haluaa syödä joka päivä, jotkut jopa oikeasti viiden minuutin välein. Itsekin saatan viiden minuutin välein tyrkyttää tissiä vaikkapa kerhossa ollessamme, vaikkei vauva olisikaan kovin kiinnostunut - koska tiedän, että kohta lähdetään kotiin, ulkona on 150 astetta pakkasta, kotimatka kestää puoli tuntia ja jos vauva alkaa matkalla vonkua tissin perään, ottaa pirusti paljon enemmän päähän jolkuttaa siellä kylmässä, kun vauvakin vielä parkuu täyttä kurkkua.
Mulle on muuten kerran eräs mies tullut sanomaan, että mulle kans, kun imetin vauvaani :) enkä edes missään keskellä ostaria, vaan vähän syrjemmällä. Mutta tämäkin mies jatkoi sitten, että hänestä on hienoa kun vielä löytyy nuoriakin äitejä, jotka imettävät, eikä aina niitä, jotka toisella kädellä tunkee vauvalle pulloa ja toisella vetää röökiä.
imetän silloin kun vauvalla on nälkä.