Mä teen just mun lapselle (8 vuotta)
hampurilaista, mihin tulee sisää kananugetteja ja päällinen on ransksanleipää. Lisäksi Mozzarellajuustoa . Paistan pannulla oivariinissa.
Kommentit (11)
meillä ja lupasin,et teen iltapalaksi perjantain kunniaksi,meillä siihen tulee
1 pkt broilerinjauhelihaa
sipulia kuutioina (noin 1 kpl)
mangoyllätys pilttiprk
ripaus suolaa
ripaus mustapippuria
ripaus paprikajauhetta
korppujauhoja
Kylmällä vedellä kostutetuilla käsillä tehdään kämmenen kokoisia pihvejä,paistetaan pellillä 225 asteessa kunnes on valmiita.
Valmiiden hamppasämpylöiden väliin (kaupasta) tai itse tehtyjen sämpylöiden. Lisäksi väliin valkosipulikastiketta (kaupasta valmista) tai kermaviiliä+valkosipulidippiä
NAM :)
kokolihaan ja täysjyväsämpylöihin ei ole varaa, ja voi että mä nautin kun tuo lapsi söi hyvällä halulla. Mulle tuli kiva olo. On aina ollut ronkeli, ja nyt alkaa maistua liki kaikki ruoka ;-) ap
samoin sämpyläjauhoja ja muita tarvittavia aineksia. Ja jos ei kaikki mene kerralla, voi pakastaa.
broilerin rintafilepihvi, reissumiestä, salaattia, tomaattia, sipulia, kurkkupikkelsiä, 60% keijua, hampurilaismajoneesia. Voin kertoa, että on hyvää!
söimme tänään "hampurilaisia" eli ruispaahtosämpylää ja itsetehtyjä sieni-hirvenjauhelihapihvejä, tomaattia, sipulia, salaattia ja mausteita. Hyvää :-)
>>hampurilaista, mihin tulee sisää kananugetteja ja päällinen on ransksanleipää. Lisäksi Mozzarellajuustoa . Paistan pannulla oivariinissa.
vai ei ole varaa, varaa on silti nugetteihin ja oivariiniin ja kaupan sämpylöihin.
kun tekee ite sämpylät ja pihvit tulee paljon halvemmaks.
sämpyläpussi kun maksaa liki 2 euroa.
sillä saa jo kaksi kiloa sämpyläjauhoja.
ja hiukan vettä ja hiivaa.
"torttu tortussa" leivitetty tuote leivän sisällä en ikinä tekisi noin.
kukin tavallaan
Kuulostaa karmeelta. En ikimaailmassa söis tuota.