Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka ette osta perjantai siidereitä/kaljoja, eihän pe eroa siten muusta viikosta?

Vierailija
22.01.2010 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä osaan katsoa ihan kalenteriakin.

Vierailija
2/22 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on ihan selvää ilman siideriäkin että edessä on vapaa viikonloppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaamme pizzaa tai leivon tai jotain. Jotain kuitenkin.

Vierailija
4/22 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla on rennompi olo, ja silloin usein syödään jotain helppoa herkkua (esim. pastaa) hitaasti ja rauhallisesti ja katsotaan leffaa. Viikolla ei yleensä jaksa leffailla ja ruokailukin on hätäisempää. Joskus juodaan ruuan kanssa viiniä, tai leffan kanssa olutta, mutta saatetaan me viikollakin ottaa joskus lasilliset (ei joka päivä ;) vaikka ruuan kanssa tai lapsen mentyä nukkumaan kirjaa lukiessa.

Vierailija
5/22 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä viikonloppuna syödään paremmin ja herkutellaan. Ihana tietää ettei ole aikasta herätystä, se jo rentouttaa. Nautitaan vapaa-ajasta ehkä ulkoilun merkeissä. Tänä viikonloppuna aion lukea lapselle yhden kirjan loppuun kaikessa rauhassa.

Vierailija
6/22 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja illalla, kun lapset on nukkumassa, syödään miehen kanssa karkkeja ja katsotaan jotain hyvää leffaa/tv-sarjaa dvd:ltä. Ei tarvita siideriä, jotta tiedettäis, että on perjantai.

Vierailija
7/22 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se päivä selviää jostain ihan muista asioista ku ostoskorin sisällöstä. Ja jos satun vaikka ostamaan siideriä maanantaina, ei mun sisäinen kelloni siitä harhaannu kuvittelemaan että olisi perjantai.

Jos viikon hahmottaminen ois siidereistä kiinni niin mitenhän sekasin oisin tälleen raskaana ollessa, kun en ole heinäkuun alun jälkeen alkoholia ottanut..

Vierailija
8/22 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pisti silmään tuo PERJANTAIN erottuminen muista päivistä. Meillä ainakin perjantai on kuin mikä tahansa arki-ilta. Ehkä ainoa ero on se, ettei lasten nukkumaanmenolla ole niin kiire.

Vapaalta meillä tuntuu la ja su. :)

Vierailija
9/22 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ainakin eroaa muusta viikosta ihan ilman siidereitä ja oluita, tehdään jotain hyvää ruokaa, katsellaan dvd:tä kaikessa rauhassa... Muina arki-iltoina ei ole aikaa tehdä ruokaa pidemmän kaavan mukaan ja pitää mennä ajoissa nukkumaan, että ehtii aamulla töihin, kyllä se on kiva päivä ilman juomiakin. Enkä ole sitten absolutisti, mutta noi kaavamaiset jutut ei jaksa kiinnostaa; aina pitää muka tehdä samat asiat tiettyinä päivinä...

Vierailija
10/22 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maanantaina, ei se ole päivästä kiinni. ja sitä on aina kotona, viiniä ja olutta.

Vierailija
11/22 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No montako siideriä/kaljaa teillä sitten kuullu perjantaina?

Itse juon ehkä 2-4 kaljaa kuukaudessa. Voin ottaa kaljan vaikka viikolla, en vain perjantaina. Lapsethan on kotona viikonloppunakin, joten ei täällä voi kännejä juoda. Eikä edes huvita. Jos ja kun lähden viihteelle, juon tietty enemmän. Mutta sitä tapahtuu muutaman kerran vuodessa.

Perjantai eroaa esim siitä, ettei lapsille tule koulusta läksyjä, ja voimme ottaa rennommin ja valvoa pidempään.

Vierailija
12/22 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti? Mennyt näin jo 10 v.

Vierailija
13/22 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholi asiaan kantaa ottamatta, mulle perjantai ei merkitste mitään kummallista...

huomenna iltavuoroon ja sunnuntaina aamuvuoroon..

Vierailija
14/22 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla vähän kaavoihinsa kangistunut. Päivät seuraavat toistaa samanlaisina vuodesta toiseen, vain kerran viikossa saa kaksi siideriä.

Yksinkertaiset ovat onnellisimpia, sanotaan :)

Vierailija
15/22 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se päivä selviää jostain ihan muista asioista ku ostoskorin sisällöstä. Ja jos satun vaikka ostamaan siideriä maanantaina, ei mun sisäinen kelloni siitä harhaannu kuvittelemaan että olisi perjantai.

On ihmisryhmä, jolla ei voi olla jääkaapissa sitä sidukkaa ilman, että sitä on pakko juoda heti samana iltana.

Jos viikonloppuillan pointti on se, että vedetään kalsarikännit, niin onhan se selvä viikonloppu arki-illan oloinen. Kännissä on erilaista (ja seuraavana päivänä vielä hauskempaa).

Vierailija
16/22 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitovapaalla kun on niin ihan sama mikä viikonpäivä :)

Vierailija
17/22 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla vähän kaavoihinsa kangistunut. Päivät seuraavat toistaa samanlaisina vuodesta toiseen, vain kerran viikossa saa kaksi siideriä. Yksinkertaiset ovat onnellisimpia, sanotaan :)

Jos kyse on kahdesta kaljasta tai siideristä, itse voin kyllä ottaa ne ihan tavallisena arki-iltanakin. Toisaalta meillä on kotona aina sen verran juomista, ettei minun erikseen tarvitse perjantaiksi paria kaljaa tai siideriä ottaa, vaan voin ottaa esim. viiniä jos haluan ihan sen kummemmin miettimättä.

Vierailija
18/22 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee perjantaista ihan omanlaisensa päivän. Ei tartte mitään erikoisherkkuja edes tuon fiiliksen saamiseksi :-)

Vierailija
19/22 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoan aina kunnolla. Näin saan viikonlopun olla ihan rauhassa siivouksilta. Siideri tai olut otetaan lauantaina saunan jälkeen tai sitten ei.

Vierailija
20/22 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä perjantai on yhteisen rentoutumisen, hyvien leffojen, ehkä pizzan tms. ja yleisesti ottaen raskaan työviikon päättymisen ilta, joka ei vaadi pisaraakaan alkkomahoolia... :) Vaikka äiti joskus saattaakin ihan olusen juoda! Hui!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi