Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teettekö lenkkimakkarasta ruokaa??

Vierailija
22.01.2010 |

Ette varmasti tee koska kaikki tienaattekin täällä järestään väh. 3000€/kk nettona. Meillä tänään makkarakastiketta lenkistä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja parasta tulee kun ruskistaa makkaranpalat kevyesti pannulla ennen keittokattilaan laittoa.

Joo, esim makkarasoppa on paljon parempaa kuin nakeista. :) Mä tykkään syödä sitä kylmänä muutenkin ja miestä kammottaa. :D

huomenna makkarasoppaa! :)

Vierailija
22/31 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ollessamme maistetaan kerran tai pari mutta muuten syödään makkararuuista vain täkäläistä Bratwurstia. Rasvaista mutta eipä ole tippaakaan jauhoja joukossa - eikä myöskään mitään rustoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen sen HK:n sinisestä, ja ruskean kastikkeen tietysti oikeaan voihin.

Kyllä on hyvää! Syödään noin parin kuukauden välein tätä.

Sitten teen joskus myös siskonmakkarasoppaa, sitäkin ehkä parin kuukauden välein. Lasken sen lenkkimakkararuokien kategoriaan.

Kesän aikana grillataan muutaman kerran myös makkaraa. On hyvää salaattien ja vaikkapa uuniperunoiden kanssa.

Nakkeja lapset saavat myös silloin tällöin, ehkä parin-kolmen kuukauden välein.

Eli meillä syödään makkararuokaa varmaankin noin kerran kuussa.

Vierailija
24/31 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole HK sinisen voittanutta :)

Vierailija
25/31 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain tykkää makkarasta. En syö leikkeleitäkään tmv,enkä kinkkua. Porsasta muutenkin ehkä max. 2 krt vuodessa. Lpaset ja mies syö broileri- tai kalkkunaleikkeitä ja joskus kinkkua.

Nakkeja taas kyllä. Ne haisee ja näyttää paremmalta. Mutta niitäkin ehkä 1-2 krt/kk. Tuolloin teen nakkikastiketta tai nakkikeittoa,joskus nakkeja ranskalaisten kanssa,mutta tosiaan yhteimääränä tuo 1-2 krt/kk.

Nakit ovat lapsille Vatajaa ja meille aikuisille Atrian jotain,en muista minkä niminen paketti edes on...

Vierailija
26/31 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään kaikenlaisista makkaroista ja nakeista. Paitsi niistä Vatajan mauttomista ;) Tää on sellainen juttu, että en suostu tinkimään tai luopumaan. Meidän perhe syö näin pääosin hyvin ja terveellisesti, eineksiä ja turhia lisäaineita vältellen. Mutta makkara, sitä on pakko saada säännöllisesti :) On koko perheen yhteinen herkku ja lapset kiljuu riemusta makkarapaketin kauppakassissa nähdessään.

En tiedä mitä ollaan, kai keskituloisia, kun nettotulot 4000€/kk 2 aikuisen ja 2 lapsen perheessä.

Vierailija
27/31 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syön Pirkan bratwurstia toisinaan.

28/31 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vetää sydänlangan parsinneulalla sen läpi pituussuunnassa.

Vierailija
29/31 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä oli herkkua!

Me ollaan varmaan tulojen puolesta ylempää keskiluokkaa, mutta kyllä meillä syödään ihan tavallista perusruokaa.

Vierailija
30/31 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan sama. Minä voin syödä HK:n sinistä vaikka kylmiltään tai leivän päällä, mies ei tajua miten joku NAINEN voi ylipäätään tykätä HK:n sinisestä. Tälle meillä naureskellaan mökillä, sen kerran kun minä syön grillattua makkaraa (ehkä kerran pari kesässä), pitää silloinkin makkaran olla HK:ta, on niin ihanan tasaista massaa, eikä tartte pelätä lihanpalasattumia suussa ;)

Mä tykkään syödä sitä kylmänä muutenkin ja miestä kammottaa. :D

Vierailija
31/31 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan sama. Minä voin syödä HK:n sinistä vaikka kylmiltään tai leivän päällä, mies ei tajua miten joku NAINEN voi ylipäätään tykätä HK:n sinisestä. Tälle meillä naureskellaan mökillä, sen kerran kun minä syön grillattua makkaraa (ehkä kerran pari kesässä), pitää silloinkin makkaran olla HK:ta, on niin ihanan tasaista massaa, eikä tartte pelätä lihanpalasattumia suussa ;)

Mä tykkään syödä sitä kylmänä muutenkin ja miestä kammottaa. :D

Mä olen meillä myös se joka katsoo jääkiekkoa ja juo olutta... :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme