Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viking XlPRS - Buffet kysymys.

Vierailija
22.01.2010 |

Moro!

Osaako kukaan sanoa millainen Buffet siellä on? Tässä tasapainoillaan sen välillä että syödäkö Tallinnassa vai Buffetissa.

Siellä on 3 kattausta puolen tunnin välein? Mitä toi tarkoittaa käytännössä? Heitetäänkö edellinen kattaus pihalle ennenkuin seuraava tulee sisään vai onko viiminen kattaus sitten ihan täyteen ahdettu?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mikä noista kattauksista sitten olis se "parhain"? Ensimmäinenhän alkaa jo ennen kuin laiva on lähtenyt satamasta.

Vierailija
2/9 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin syksyllä ko. laivalla oli toinenkin "buffet". Sellaista perusruokaa kuten lihapullia, perunamuusia, salaattia jne. Hinta veloitettiin lautasen painon mukaan.

Normaalista buffetista en osaa sanoa, mutta tämä toinen oli meille riittävä ja hyvä vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä tuloa, eli hyvä asia! Hyvä buffet on, itse valitsen mieluummin, kun Tallinassa odottelen ruokaa kohtuuttoman kauan

Vierailija
4/9 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattaukset on käsittääkseni porrastettu siksi, etteivät kaikki rynni kerralla paikalle jonottamaan. Ruokailla saa ihan kaikessa rauhassa, meillä siihen meni noin tunti. Ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi, samalla sai tylsän laivamatkan kulumaan hyvin.

Itse ottaisin heti tuon ekan kattauksen, silloin ehtii tarvittaessa tehdä vielä vaikka laivaostoksiakin.

Vierailija
5/9 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Kun hätä on suuri on mammat aina lähellä ;)

Vierailija
6/9 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti olen sen useammankin kerran ottanut, ihan jees, tosin kun oltiin pari viikkoa sitten niin jälkkärit loppuivat kesken eivätkä viitsineet tuoda tyhkähköön ravintolaan uusia vaikka aikaa oli vielä n. 45 min jäljellä. Olimme varmaan liian hitaita...

Vierailija
7/9 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja XPRS:llä kävisin syömässä Take Away Cafe & Grillissä "punnitus" ruokaa :) Mun kasvisruoka on yleensä maksanut siellä 3 - 4 € luokkaa :p

Vierailija
8/9 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin pääsiäisenä viimeksi ko. laivalla. Oli menomatkaksi tilattu buffet, mutta oli niin hyvä ja monipuolinen, et tilattiin tulomatkallekin! Ainakin Tallinnan keskustassa nykyään ravintolat niin kalliita, et hintansa puolesta menee tasoihin (Virun Amarillo jopa paljon kalliimpi!)

Vierailija
9/9 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse buffet oli minusta tosi hyvä kun syksyllä kävin, laadukas verrattuna Tallinkin laivoihin.