Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka usein olette sairauden takia töistä poissa?

Vierailija
22.01.2010 |

ja mitä töitä teet? Itse hoitoalalla, erittäin harvoin kipeänä. Olin reilu vuosi sitten 2pv kuumeen takia, ennen sitä ehkä 2-3 vuotta sitten. Tuntuu että jotkut lähes joka kuukausi sairaina.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monena vuonna. Siis oman sairauden takia. Sosiaali- ja terveysalalla työssä, josta on kamalan vaikea olla pois.

Nyt sitten viimeisen vuoden aikana olen ottanut kunnolla takaisin. Olen ollut yhteensä useita kuukausia sairaana, viikkoja sairaalassakin. Töissä olen käynyt lähinnä kääntymässä. Nytkin saikulla.

Vierailija
22/27 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni ja normaalit flunssat jälkitauteineen,

lisäksi lapsen sairastamiset. Lapsi onneksi terveempi kuin äitinsä.

Olen vähentänyt iän myötä puolikuntoisena töiden tekemistä, en näe miksi minun pitäisi hyödyttää työntantajaa oman hyvinvointini kustannuksella.

Jos työnantaja ei osaa mitoittaa henkilöstöä sairastamisten varalle, se on hänen ongelmansa.

Jos pystyn, vastaan kyllä saikulla puhelimeen ja luen sähköposteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin päivän poissa, kun oli virtsatietulehdus (mä en ainakaan pysty mihinkään järkevään, kun vessassa pitää käydä kahden minuutin välein, tai paremmin sujuu kun istuu vain siellä pöntöllä koko päivän ja juo vettä) ja kaksi päivää ripulin takia.

Vierailija
24/27 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saikulla tosi harvoin. Viimeksi joskus 2,5v. sitten. Kynnys jäädä kotiin korkea, yleistä hoitotyössä...

Vierailija
25/27 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman verran lapsen sairauden takia. Yleensä oma sairaus on migreeni, joka ei lähde jos lääkkeitä ei saa tarpeeksi ajoissa, esim. aamulla heti herätessä jos on migreeni ei lääkkeet enää ehdi auttaa :P

Vierailija
26/27 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman verran lapsen sairauden takia. Yleensä oma sairaus on migreeni, joka ei lähde jos lääkkeitä ei saa tarpeeksi ajoissa, esim. aamulla heti herätessä jos on migreeni ei lääkkeet enää ehdi auttaa :P

Vierailija
27/27 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynnys jäädä kotiin korkea, yleistä hoitotyössä...

sairaalassa toisinaan sairastuu pahemmin ja saa kaiken maailman bakteereja, kun hoitsut rykii sairaana töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän