Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanon kaverille, jonka HENKI HAISEE aivan kauheale.. muilla samoja ongelmia?

Vierailija
21.01.2010 |

tämä kaveri on nätti ja hyvin pukeutuva, trendikäs jne, mutei tiedä et haju mikä sen suusta tulee, kumoaa kaikki ne muut. hän tupakoi ja juo paljon kahvia, siitä se heki varmaan haisee, mut en tiedä sanoako hälle ja miten.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittää jotenkin nätisti sanoa asiasta.

Vierailija
2/17 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sama vaiva itselläni. Olen ihan perussiisti ja tyylikäs ihminen, mutta tuollaista ei itse välttämättä huomaa.

Minulle asiasta sanoi ihana avomieheni (ihan nätisti) kun vaiva oli jatkunut jonkun aikaa. Tuo haisu siis alkoi ei nyt yhtäkkiä, mutta ei se aina ole haissut.

Loppujen lopuksi menin hammaslääkäriin kun kaikki keinot oli kokeiltu ja syyksi löytyi yöks yöks märkää erään hampaan ientaskussa. Ei oireillut kipuna ollenkaan eikä maistunut suussa, haisi vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitä asia jotenkin näin: Sun henki haisee sille, et sulla saattais olla joku tulehdus suussa. Sitten valkoinen valhe: MUn miehellä nimittäin oli tos joku aika sitten ja haisi just tolle. Siit mä sen oikeestaan huomasinkin. Kantsii kävästä hammaslääkärillä. Myös hammaskivi saattaa aiheuttaa hajun.

Vierailija
4/17 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei liity suuhygieniaan tai hampaiden kuntoon millään tavalla. Aika iso osa pahanhajuisesta hengityksestä johtuu, joko propuista nielussa tai ruokavalioon tai ruoansulatukseen liittyvistä asioista.

Vierailija
5/17 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en tiennyt niitä omistavani ennenkuin näin isäni kaivelevan omiaan (koska äitini oli joskus huomauttanut haisevasta hengityksestä).

Tajusin että on vähän kuin peritty juttu nuo nielunpoimut koska veljellänikin haisee.

Miehellänikin haisee mutta huomattavasti harvemmin, ja sille tulee myös proppuja.

Vierailija
6/17 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin hammaskiven poistoon. Näin ratkesi munkin pahanhajuinen hengitys-ongelma ja samlla hampaat muuttuivat keltaisista valkoisiksi koska hammaskiveä oli niin järkyttävä määrä.

Vierailija
7/17 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaivellaan? Oma hengitys miuuttui pahanhajuiseksi, kun vaihdoin ruokavalion. Ketoosi tilassa henki haisee kamalalle. ostin apteekista vaikka mitä litkuja.

Vierailija
8/17 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se siis todella haisee semoselle määnneen, tunkkaiset, kakan ja tuhkiksen sekoitukselle... aivan järkkyy. toivottavasti mulla ei haise, kun ois noloo olla semmonen haisu-suu.

kiitos vinkeitä, tuo yksi oli kyl hyvä, et vetoan miehen hengitykseen, mut en viitsi sanoa, et suus tai henkes haisee jollekin.

tosin nuorena yksi mun kamu sanoi mulle, et häntä ärsyttää ku höngin sen vieres, no mulla ei henki haissu, mut sitä ärsytti hengityksen ääni... yritin sit pidätellä hengitystä, mut eihän siitä tullu mitään =DDD alko ärsyttään tää kaveri ja sen huomautus niin pirusti et siitä tuli ex-kaveri. mun ku on pakko hengittää et pysyn elossa. tää oli offtopic.

Vierailija
9/17 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faija kaiveli lusikalla, itse vedän sormella, kun tiedän ne ongelmakohdat. Eli painan sormella poimua ja kappas sieltä altaa pöllähtää paskalle haisevaa valkeaa =(

Vierailija
10/17 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun noin teet?

Vierailija
11/17 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun noin teet?

Jännä juttu miten toi kyökkimisrefleksi on mulle tullut vasta raskauksien myötä. Nuorena en saanut oksua lentämään vaikka olis ollu nyrkki kurkussa.

Vierailija
12/17 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mistä poimuista tarkalleen ottaen? tiedän, että mullakin henki haisee kuulemma niinkuin mätänisin..ainakin joskus.

Vierailija
13/17 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mistä poimuista tarkalleen ottaen? tiedän, että mullakin henki haisee kuulemma niinkuin mätänisin..ainakin joskus.

Toinen puoli on tosi tiukka ja sinne harvemmin niitä syntyy, mutta kun tulee on myös tosi vaikea kaivaa pois.

Toisella puolen mulla on alaspäin kasvava "lippa", löysä nahka, jonka alle niitä helposti tulee mutta myös helppo poistaa kun menee sormella lipan reuna painamalla... Joskus tulee niihin koloihin mutta niitäkin vaan sormella painamalla tai jollain piikillä yritän poistaa.

Joskus saan verenkin vuotamaan nielusta.

Risojen poisto auttais, mutta en tiedä mitä yksityisellä maksais.

Vierailija
14/17 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kun nuolaisee rannetta ja sit haistelee nuolaisu kohtaa tietää haiseeko suu pahalle. Tarjoa sille kaverille pastillia tai jotain extra vahvaa purukumia. Itselläni siis haisee suu ketoosi tilan takia, eli tiedän mistä puhun. sä voit hienotunteisesti sanoa vaikka et sulla itsellä haisee suu ja syöt purkkaa koko ajan tms. jos kaveri tietäisi sit tarkistaa omankin hengityksen.

Vierailija
15/17 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin haluaisin ystävän sanovan jos oma hengitykseni haisisi.

Ja niistä propuista, minullakin oli niitä kunnes pääsin nielurisaleikkaukseen. On muuten tosi ihanaa että ne lähti nielurisojen mukana.

Vierailija
16/17 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaikeaa on toisen hajusta sanoa etteikö siitä toinen loukkaannu.

Vierailija
17/17 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee se nätisti. sano, että nää on juttuja, joita ei itse huomaa, kun oma nenähän tottuu... eikä muut kuin hyvät ystävät niistä kehtaa edes huomautella. kaverisi tulee olemaan sulle kiitollinen.

mulla on kaverilla vähän samaa ongelmaa - ei kylläkään kovin pahana. olen tässä vähän kiikun kaakun, jotta mainitsenko asiasta vaiko en. koska haju on näin vähäinen, kyse voi olla vain mun yliherkästä nenästä. kaveri tupakoi myös, ja mä oon kranttu jo tupakin hajulle... odotan ja seuraan vielä vähän aikaa. jos uskon, että haju häiritsee vaan mun nenää, en sano kaverille mitään. siinä tapauksessa se on mun oma nirppanokkavika eikä muuta :) sun tapauksessa kyllä vetäisin kaverin hihasta sivummalle ja koittaisin nätisti vihjata asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi