Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi totuus : Halme - mitä lupasi, mitä piti

Vierailija
21.01.2010 |

Vaikka halme pääsi Eduskuntaan lupaamalla mm. vähentää kansanedustajien poissaoloja ja taksikortin käyttämistä sekä kovempia rangaistuksia huumehörhöille ja akanhakkaajille, kansanedustajakautensa aikana hän mm. johti Eduskunnan poissaolo- ja taksiajelutilastoja sekä kärysi huumeiden käyttämisestä ja joutui eroamaan vaimostaan pahoinpideltyään tätä. Ylipäätään hänen tekonsa ja vaalipuheensa olivat niin räikeässä ristiriidassa keskenään, että muuta ei jäänyt puuttumaan kuin että hän olisi jäänyt kiinni lapsiinsekaantumisesta ja paljastunut laittomasti maahan tulleeksi neekeriksi. Kuitenkin hommafoorumilaiset kirjoittelevat Halmeen olleen Suomen ainoa suoraselkäinen kansanedustaja.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajeli niillä taksiseteleillä ja nimitteli Halosta lesboksi... sai heti pyytää anteeksi ja soini joutui silottelemaan

Vierailija
2/6 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta ei jäänyt puuttumaan kuin että hän olisi paljastunut laittomasti maahan tulleeksi neekeriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun puhui puhdistavansa kadut huumeista ja kuitenkin itse niitä käytti ja lupasi hoitaa asioita juuri minkä esikuva itse oli.

Ainut hyvä asia oli sotaveteraanejan puolen pitäminen, mutta jäikö sekin puheiksi vai toteuttiko mitään?

Kaikesta säälittävintä olivat ne, jotka häntä äänestivät. Kyllä minä ainakin näin hänen lävitseen.

Vierailija
4/6 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta ei jäänyt puuttumaan kuin että hän olisi paljastunut laittomasti maahan tulleeksi neekeriksi.

Vierailija
5/6 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka esitti niin tosimiestä.

Vierailija
6/6 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset puhuu-toiset tekee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi