Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä ihminen voi olla mustasukkainen jos seurustellut monta vuotta?!

Vierailija
21.01.2010 |

Tätä en oikein tajua.. onko näillä ihmisillä syytä olla mustasukkainen? Onko toinen osapuoli pettänyt jotta täytyy olla niin mustasukkainen?

Vai onko itse ollut uskoton ja tämän takia pelkää sitten jotain?

Itse toki olen miehestäni joskus mustasukkainen, mutta pienessä määrin ja ihan "terveellisesti" enkä "sairaanloisesti" :)

Exien kanssa emme ole tekemisissä, emmekä entisten yhden illan suhteidenkaan kanssa.

Tiedämme toisten salasanat jokaiseen paikkaan netissä, mutta emme käy katsomassa toistemme juttuja, koska tiedämme ettei toinen tekisi mitään sellaista mitä ei toinenkaan :D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä en oikein tajua.. onko näillä ihmisillä syytä olla mustasukkainen? Onko toinen osapuoli pettänyt jotta täytyy olla niin mustasukkainen? Vai onko itse ollut uskoton ja tämän takia pelkää sitten jotain? Itse toki olen miehestäni joskus mustasukkainen, mutta pienessä määrin ja ihan "terveellisesti" enkä "sairaanloisesti" :) Exien kanssa emme ole tekemisissä, emmekä entisten yhden illan suhteidenkaan kanssa. Tiedämme toisten salasanat jokaiseen paikkaan netissä, mutta emme käy katsomassa toistemme juttuja, koska tiedämme ettei toinen tekisi mitään sellaista mitä ei toinenkaan :D

Mihin vedät rajan että on jo sairaalloisen mustasukkainen?

Vierailija
2/8 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta uusi mies ja uudet kujeet, tähän luotan ihan täysillä ja joskus ajattelen että en siihen enää kuole jos erotaan, kunhan sitten heti kuulen enkä valheessa elä. mulle auttoi se kun huomasin että mies ei tee mitään äyttömyyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olin nuorempana sairaalloisen mustasukkainen eräästä ex ukostani.

Pengoin joka päivä hänen puhelimet, jos joku soitti olin korva kiinni kuuntelemassa kuka se oli, revin kaikki valokuvat hänen entisistä akoista yms.

Nykyään nauran tälle touhulle miten olin voinut olla sellainen.

Jopa ihmettelen noita aloituksia missä joku on mustasukkainen jos miehellä jossakin facebookissa kavereina naispuolisia ihmisiä..

Tällainen vaan ihmetyttää nykyään

Vierailija
4/8 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mies petti meidän suhteen ihan alussa ja sanoo että himoitsee kaikkia naisia

Vierailija
5/8 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaaloinen mustasukkaisuus on sairaus. Ei siihen tarvita mitään rationaalista syytä sen enempää kuin vainoharhaisuuteen tai vaikkapa luulosairauteen.

Sairaaloisen mustasukkaisuuden raja on tietysti häälyvä, mutta se on liiallista, jos se rajoittaa puolison elämää ja johtaa potijalle itselleen neuroosinomaiseen ajatteluun.

Siis suomeksi: kytätään toisen menoja, tivataan tapaamisia, vaaditaan minuutintarkkaa selvitystä päivän ohjelmasta, vahditaan toisen puheluita ja sähköpostia.

Tyypillistä sairaaloisesti mustasukkaiselle on myös se, ettei hän itse tajua toimivansa väärin. Hän syyttää mustasukkaisuudestaan sitä puolisoa ja projisoi vihaansa tähän.

Tässä lyhyesti. Jos aihe kiinnostaa, täällä on suht hyvä ja lyhyehkö paketti:

http://www.turvakoti.net/fi/tietoa/mustasukkaisuus/

Vierailija
6/8 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen mustis vaikka meillä on vauva koska mies petti meidän suhteen ihan alussa ja sanoo että himoitsee kaikkia naisia

tässä tapauksessa ymmärrän täysin jos mies olisi tuollainen, mutta jos ei ole yksinkertaisesti mitään syytä olla mustasukkainen mistään ja mies tai nainen olisi ihan helmi!

Niin siitä huolimatta... miten ihmiset voi olla tällaisessa parisuhteessa?

ap

Vierailija
7/8 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olin nuorempana sairaalloisen mustasukkainen eräästä ex ukostani. Pengoin joka päivä hänen puhelimet, jos joku soitti olin korva kiinni kuuntelemassa kuka se oli, revin kaikki valokuvat hänen entisistä akoista yms. Nykyään nauran tälle touhulle miten olin voinut olla sellainen. Jopa ihmettelen noita aloituksia missä joku on mustasukkainen jos miehellä jossakin facebookissa kavereina naispuolisia ihmisiä.. Tällainen vaan ihmetyttää nykyään

vaivasi tuntemattomat naiset miehen facebookissa, niin mun mielestä se on ihan eriasia kuin olla sairaalloisen mustasukkainen.

Muakin vaivasi kun eräs nainen kerran kapsahti mun miehen kaulaan keskellä jumboa ja en tosiaan ole mitenkään sairaalloisen mustasukkainen. Oltiin miehen kanssa menossa kahdenkesken syömään flamingon puolella ja yhtäkkiä joku roikkuun mun mihen kaulassa.

Mua vaivas koko ajan kuka se nainen oli? Onneksi mun mies tuntee mut sen verran hyvin että toki valaisi mua sitten asiasta jälkikäteen.

Jos mä olisin ruvennut huutamaan ja melskaamaan asian takia, niin se olis sairasta ollut varskinkin sen jälkeen kun kuulin kuka nainen oli.

Ei mun mielestä ole sairaaloista jos pohtii jotain asiaa.

Vierailija
8/8 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä valitettavasti, olen kyennyt kuitenkin rajoittamaan tätä mustasukkaisuutta aika paljonkin ja pystyn jopa olemaan ihan järkevä. En todellakaan nauti tästä itse, enkä ole tätä tahalleen, niinkuin joku sanoi, tämä on sairaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä