Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua vähän vaivaa hempukat mun miehen naamakirjassa.

Vierailija
21.01.2010 |

Tai ne siis joita en tunne.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu hoitoon tai kasvata terve itsetunto.

Vierailija
2/21 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu hoitoon tai kasvata terve itsetunto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkä hempukat ja missä naamakirjassa?

Vierailija
4/21 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hempukka?

Vierailija
5/21 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän tarvitse katsella ketä kenenkin "kaverina" on...

Vierailija
6/21 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin muakin vaivaa. Mutta minks teet. Jos sanoo siitä niin on hirvee mustasukkanen niuho ja hoidon tarpeessa, niinkuin kakkonen kirjoittikin...

Vierailija
7/21 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisi mies naamakirjassa. Kertokaa toki mullekin miten se terve itsetunto kasvatetaan. Otan ohjeet ilolla vastaan.

Vierailija
8/21 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuinka kauan olette oleet yhdessä?

Vierailija
9/21 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos niiiiiiin vaivaa ap niin käske miehes sinne kirjautua sisään ja kysy jokaisesta erikseen mitä kautta tuntee. Siinäpä saat sitten sen varmuuden niin

Vierailija
10/21 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

exiensä kanssa ym. Minäkin olen tutustunut moneen hänen naispuoliseen kaveriin/exää ja ihan ok tyyppejä.

Mulla itselläni joitain exiä naamakirjassa kavereina, monia ei. Fb ei ole sama kuin 'tosielämä', siellä ollaan kaveri jonkun kanssa ihan vaan kohteliaisuudesta tms.

Älkää murehtiko noin turhia asioita.

Vierailija
11/21 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut 8 sulle en osaa siis sanoa oikeaa vastausta.. mun itsetunto nousi kun vietin vuoden sinkku aikaa ja ikää oli vasta alle 25, vieläkin huono itsetunto, mutta onneks mun mies kehuu ja näyttää tykkämistään niin on ihan ok olo. meillä ei kumpikaan jaksa fb:tä, niin paljon kaikkea muuta tällä hetkellä.

Vierailija
12/21 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin mieheni naamakirjan kautta ja ei kulunut kauaakaan, kun hän jätti avovaimonsa ja lapsen.

Vierailija
13/21 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin mieheni naamakirjan kautta ja ei kulunut kauaakaan, kun hän jätti avovaimonsa ja lapsen.

Vai ootko kieltänyt siltä sen?

Vierailija
14/21 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskois et tuollasia ihmisiä löytyy, mutta joo, ihminen on perusluonteeltaan kateellinen ja haluaa viedä toisilta kaiken mitä itellä ei ole.

Onneks itellä mies ei ole yhtään kiinnostunut FB:stä millään lailla, tosin joskus mun tunnuksilla saa kahtella jos haluaa mitä siellä on, harvemmin mitään :D Mut ite oon mustasukkainen, myönnettäköön, mies olis jatkuvas tarkkailus jos olis FB:ssä tunnukset, itellä huono itsetunto ja en osaa luottaa ihmisiin. Kiitos tuollaisten "varkaitten" ;)

Vierailija
15/21 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee kun puhut kuin tavarasta.

Vierailija
16/21 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskois et tuollasia ihmisiä löytyy, mutta joo, ihminen on perusluonteeltaan kateellinen ja haluaa viedä toisilta kaiken mitä itellä ei ole. Onneks itellä mies ei ole yhtään kiinnostunut FB:stä millään lailla, tosin joskus mun tunnuksilla saa kahtella jos haluaa mitä siellä on, harvemmin mitään :D Mut ite oon mustasukkainen, myönnettäköön, mies olis jatkuvas tarkkailus jos olis FB:ssä tunnukset, itellä huono itsetunto ja en osaa luottaa ihmisiin. Kiitos tuollaisten "varkaitten" ;)

Ei ole kyse kateudesta tai varastamisesta, jos mieheni sattui minun vuokseni lopettamaan suhteensa. Ei tarvinnut maanitella, ihan itse teki ratkaisunsa ja nopeasti tekikin.

Naurettavaa katkerien ämmien löpinää. Tokihan pitää panna sen uuden naisen syyksi se, että suhde miehen kanssa on mennyt perseelleen, hahhah!

Vierailija
17/21 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskois et tuollasia ihmisiä löytyy, mutta joo, ihminen on perusluonteeltaan kateellinen ja haluaa viedä toisilta kaiken mitä itellä ei ole. Onneks itellä mies ei ole yhtään kiinnostunut FB:stä millään lailla, tosin joskus mun tunnuksilla saa kahtella jos haluaa mitä siellä on, harvemmin mitään :D Mut ite oon mustasukkainen, myönnettäköön, mies olis jatkuvas tarkkailus jos olis FB:ssä tunnukset, itellä huono itsetunto ja en osaa luottaa ihmisiin. Kiitos tuollaisten "varkaitten" ;)

Ei ole kyse kateudesta tai varastamisesta, jos mieheni sattui minun vuokseni lopettamaan suhteensa. Ei tarvinnut maanitella, ihan itse teki ratkaisunsa ja nopeasti tekikin. Naurettavaa katkerien ämmien löpinää. Tokihan pitää panna sen uuden naisen syyksi se, että suhde miehen kanssa on mennyt perseelleen, hahhah!

Vierailija
18/21 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mikä noista?

vai oliko tää jonkun olettamus?

Vierailija
19/21 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse kateudesta tai varastamisesta, jos mieheni sattui minun vuokseni lopettamaan suhteensa. Ei tarvinnut maanitella, ihan itse teki ratkaisunsa ja nopeasti tekikin.

Naurettavaa katkerien ämmien löpinää. Tokihan pitää panna sen uuden naisen syyksi se, että suhde miehen kanssa on mennyt perseelleen, hahhah!

"Ihan vahingossa minun vuokseni lopetti suhteensa" Jepjep,näin juuri. Pointtina kuitenkin, et kuinka moni kehuskelee tällä? Enpä ihmettelis vaikka tuota ikää olis vain sen 16, kuten joku jo ehti sanoa..

Mietippä ite mite paljon tuskaa sille miehes eksälle ja lapselle SINÄ olet tuottanut kun olet leikkiin mukaan mennyt? Tietenkin mies on typerys kun jättää tuollaisen ihmisen takia perheensä. Harvoin on "hyvää syytä" tosissaan jättää perhettä. Mut miehet on heikkoja, sä oot.. -niin mikä sä oot?

Miten moni asia jäis tekemättä kun kykenis ajattelee ittesä toisen asemaan, sä et näköjään kykene kun tuollasia teet. Toivottavasti miehes tekee saman sulle ;)

Vierailija
20/21 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse kateudesta tai varastamisesta, jos mieheni sattui minun vuokseni lopettamaan suhteensa. Ei tarvinnut maanitella, ihan itse teki ratkaisunsa ja nopeasti tekikin. Naurettavaa katkerien ämmien löpinää. Tokihan pitää panna sen uuden naisen syyksi se, että suhde miehen kanssa on mennyt perseelleen, hahhah!

"Ihan vahingossa minun vuokseni lopetti suhteensa" Jepjep,näin juuri. Pointtina kuitenkin, et kuinka moni kehuskelee tällä? Enpä ihmettelis vaikka tuota ikää olis vain sen 16, kuten joku jo ehti sanoa.. Mietippä ite mite paljon tuskaa sille miehes eksälle ja lapselle SINÄ olet tuottanut kun olet leikkiin mukaan mennyt? Tietenkin mies on typerys kun jättää tuollaisen ihmisen takia perheensä. Harvoin on "hyvää syytä" tosissaan jättää perhettä. Mut miehet on heikkoja, sä oot.. -niin mikä sä oot? Miten moni asia jäis tekemättä kun kykenis ajattelee ittesä toisen asemaan, sä et näköjään kykene kun tuollasia teet. Toivottavasti miehes tekee saman sulle ;)

että oliskohan rakastuminen ja toisaalta rakkauden loppuminen yleensä syynä, että löydetään toinen kumppani. Miksi jonkun pitäisi jäädä suhteeseen, jossa ei ole rakkautta eikä muutakaan? En kyllä tuomitsisi ihmisiä sen perusteella - kuka meistä täällä muiden suhteista tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan