Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulta tuli ellokselta lasku tavaroista, mutta pakettia ei ole vielä tullut

Vierailija
21.01.2010 |

aika outoa. Siwaanhan tuo paketti pitäisi tulla. Onko teillä muilla tullut lasku ennen pakettia? vai tarkoittaako tuo lasku sitä että paketti on noudettavissa? ei ilmeisesti?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paketin 23.12. Ei ole näkynyt vieläkään... saas nähdä tuleeko edes koskaan.

Olen kuulemma tilannut ostokset tilille ja niitä ei ole voitu toimittaa koska mulla ei ole tiliä siellä.

Totta, mulla ei ole tiliä siellä enkä kyllä sitä myöten todellakaan ole myöskään niitä mihinkään tilille tilannut vaan ihan kuten aina ennenkin postiennakolla. Käsittämätöntä sekoilua...

Onneksi on muitakin paikkoja niin ei tarvitse tähän sekoiluun enää osallistua =)

Vierailija
2/18 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen onko saapunut esim suomeen.

tsekkapa ap elloksen "omat sivut" ja sieltä paketin "tila"

on Suomessa, muistaakseni Keravalla =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Suomessa, muistaakseni Keravalla =)

että kestää reilun viikon kun tulee Etelä-Ruotsista? Vai sekotanko nyt H&M?

Vierailija
4/18 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurasin sen numerosarjan kautta kun ilmoitettiin, että on nyt Suomessa satamassa jne...

Vierailija
5/18 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perseest! eikö kuvasto tiluksen etu ole että ne tulee melkein kotiin. meidän kylässä on vaikka mitä kauppoja ja posti, mutta uusi kauppa "vei" matkahuollon pois, siwaa eikä valitalatoa ole. täytyy ajaa hakeen eri kaupungista tilausta, tai matkahuoltoon joka on jossain saman matkan päässä. ja käyn kyllä kaupungissa mut oikeastaan tosi harvoin asiaa sinne minne ellos tavaran toisi.

Vierailija
6/18 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perseest! eikö kuvasto tiluksen etu ole että ne tulee melkein kotiin. meidän kylässä on vaikka mitä kauppoja ja posti, mutta uusi kauppa "vei" matkahuollon pois, siwaa eikä valitalatoa ole. täytyy ajaa hakeen eri kaupungista tilausta, tai matkahuoltoon joka on jossain saman matkan päässä. ja käyn kyllä kaupungissa mut oikeastaan tosi harvoin asiaa sinne minne ellos tavaran toisi.

Ja kotiinkuljetusmahdollisuuskin taitaa olla?

Vierailija
7/18 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheen vierestä, mutta minulle kävi Hair Storen paketin kanssa näin..

Tilasin tuotteet 26.11 ja maksoin ne samalla verkkopankissa. Tuotteet piti tulla R-kioskille. Sain 2 viikon päästä tekstarin, että paketti saapunut. Ärrällä kuitenkin sanottiin, ettei pakettia ole. Kuljin koko seuraavan viikon sitä kyselemässä ja loppuviikosta laitoin Hair Storelle sähköpostia. Siihen ei vastattu, joten soitin pitkin hampain 1€/min maksavaan numeroon. Aikoivat selvittää asian. Seuraavana päivänä soitettiin, että paketti mennyt jonnekin toiselle Ärrälle ja se tuodaan meidän Ärrälle ensi tilassa.

Joulu viikolla paketti edelleen hukassa.. Taas sähköpostia firmaan (vastausta tähän viestiin ei ole tullut vieläkään). Loppiais viikolla taas soitto sinne euron minuutilta maksavaan numeroon. Lupasivat taas soittaa takaisin..

Soittivat sitten 2 päivän päästä ja sain ruikutettua heidät lähettämään mulle paketin uudestaan. Paketti oli minulla sitten 18.1, eli tulo kesti lähes 2kk!

Opinpa tästä, etten enää koskaan maksa mitään etukäteen! Enkä tuosta firmasta osta enää mitään! Prkl...

Vierailija
8/18 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti muuttunut niitten systeemit?

Vierailija
9/18 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiakaspalvelu. Tai siis koko toiminta ihan hanurista.

Vierailija
10/18 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku elämäänsä kyllästynyt!

Vierailija
11/18 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee ensin. katso elloksen sivuilta omista tiedoistasi paketin tunnus, mulle ei joskus ole vaan tullut sitä lappua vaikka pektti on perillä

Vierailija
12/18 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paketin 23.12. Ei ole näkynyt vieläkään... saas nähdä tuleeko edes koskaan.

Vierailija
13/18 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain ensin laskun ja vasta parin päivän päästä paketin. Soitin jo sinne, että miksi ihmeessä lasku tuli vaikka tavaroita ei näy...

Vierailija
14/18 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan teidän paketinsaapumistekstiviestit jääneet vahingossa lähettämättä? Soittakaa Elloksen asiakaspalveluun

Vierailija
15/18 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut viestiä eikä saapumisilmoitus-kirjettä. mutta kun olen tiennyt odottaa pakettia, olen hakenut sen.

Ennen tuli aina tekstari, nyt ei ole tullut.

Vierailija
16/18 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistäs sen muuten tietää millon on tullut kun ei se edes postin kautta tule niin ei näe sitä kulkuakaan?!! t, ei ap

Vierailija
17/18 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistäs sen muuten tietää millon on tullut kun ei se edes postin kautta tule niin ei näe sitä kulkuakaan?!! t, ei ap

Oliko sulla se pika 3 pv toimitus vai pidempi? Käy kysymässä siellä Siwassa, onko tullut?

Vierailija
18/18 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi