Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua vaivaa miehen entiset panot

Vierailija
21.01.2010 |

ja se että petti ihan meidän suhteen alussa..

Vaikka itse olen ollut ennen naimisissa ja pettäny ex-miestäni. Olen ihan liian takertunut nykyisen mieheni menneisyyteen :(

Miten pääsen tästä mustasukkasuudesta eroon?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas vaivaa miehesi nykyinen pano eli sinä. Vaikken tunnekaan sinua. Mutta nainen, joka kutsuu toisia naisiksi panoksi, ei ole minusta millään lailla eikä millään tasolla arvostettava ihminen.

Joten riudu ihan rauhassa siellä.

Vierailija
2/22 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat vain seksisuhteita

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yks heistä on itse sanonu mulle että se oli vain pari panoa.. uskokaan tai älkää. ärsyttää ku ovat kavereita.

-ap

4/22 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ctrl + shift + del

Vierailija
5/22 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muussa tapauksessa mädätät suhteen murehtimalla jo menneitä asioita.

Vierailija
6/22 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän tunteen.. mulla oli entisessä suhteessa sama ongelma. Jotenkin takerruin liikaa siihen mieheen ja olin sairaalloisen mustasukkainen. Meillähän meni toki sukset ristiin sitten 3 vuotta seurustelun jälkeen, että ei sitä olis kannattanukkaan jatkaa sen pidemmälle, mut nykyään naureskelen itselleni miten pystyin olemaan niin vainoharhainen yms.

Nykyisen mieheni kanssa olen niin ei häiritse tippaakaan. Ne on menneitä ne ja hän on nyt minun kanssani. Toki minulla on kansioita missä on kuvia entisestä ukostani mut niin on miehellänikin kuvia entisistä heiloista eikä se minua haittaa yhtään. Nehän on vaan valokuvia ja muistoja.

Ajattelen positiivisesti... ehkä he saivat mieheltäni joskus munaa, mut itse olen mieheni kanssa saanut yhteisen kodin, kihlat ja nyt kohta esikoisen! lälläslää :D

Vierailija
7/22 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuohon voi muuta sanoa.

Vierailija
8/22 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jolla ei olisi mitään kokemusta naisista tai seksistä ajalta ennen minua. Voi herraisä..

Vierailija
9/22 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mitä voin näille tunteille?

Ja ootteko te kavereita miehenne entisen kanssa? Mä joudun näkemään 3 entistä kerran tai kaks vuodessa.. Yhtä heistä 3-5 kertaa vuodessa.

-ap

Vierailija
10/22 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koet epävarmuutta miehen kanssa ollessa. Oli se syy sitten mikä tahansa, suhteen toinen osapuoli, omat ongelmasi tms.

Vierailija
11/22 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sinä hänelle olet?

Vaistosi kertovat että nykyinen miehesi ei ole kelvollinen sinulle. Olet häntä parempi, joten jätä miehesi ja etsi parempi.

Olet hänelle varmasti vain vakipano etkä ihminen kenellä on nimi.

Vierailija
12/22 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisikin ollut. Mies sanoo noin, että ap olisi tyytyväisempi. "Se oli vain seksiä ja yhden illan juttuja, ei niinkuin meill nyt, rakkautta ja seksiä"

Vierailija
13/22 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut paras kaverini yläasteelta asti. Eikä haittaa tippaakaan. Tapahtui kuitenkin ennen miehen ja mun tapaamista.

Vierailija
14/22 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on aivan 100% luotettava, eikä koskaan tekisi mitään mua loukkaavaa, elän aivan täydellisesstä suhteessa ainakin ulkopuolisten silmin. itseäni vain vaivaa ainaiset epäluulot. Mieheni kun ei saisi katsellakaan muita. Okei, nyt on olo vähän helpottanut, kun mies on yrittänyt tehdä selväksi ettei muut voisi vähempää kiinnostaa ja omat hormonitkin alkavat tasoittua ym. mutta tiedostan siis itse että minulla on todella huono itsetunto. Se vain ei auta, kun jos kerron jollekin huonosta itsetunnostani, saan vastauksen: miten sulla muka voi olla niin??? Eli mua ei uskota. Tosi kivaa, jee. Pidän huolta ulkonäöstäni ja olen siis monen mielestä kaunis. silti olen niin epäilevä. Joskus tuntuu, että olisi helpompi olla ns. ruma, ettei voisi vaatia miestä olemaan vain minuun tyytyväinen. Nyt sorrun itserakkaasti sellaiseen ajatteluun, että koska olen niin kaunis, miehen ei tarvitse muita katsella.

Olisi muuten mielenkiintoista tietää haluaako miehet noin niinkuin yleensä mielummin kauniin ja ihanan vaimon, eikä katselisi muita sillä silmällä ikinä kun ei tarvitsisi. Vai ottaisiko mielummin ei niin kauniin vaimon, ja sitten katselisi niitä kauniita pimuja aina.

No, joka tapauksessa en siis ole koskaan ennen ollut näin ulkonäköni tiedostava kuin nyt, ja se nypii minua itseäni koko ajan. Tuntuu jotenkin siltä, että koko ajan pitäisi miehelle tehdä selväksi, että saisi olla onnellinen tällaisesta vaimosta. Ihan kamalaa, tiedän.

Hänen ensirakkautensa oli todella kaunis nuori tyttö aikoinaan, ihan minun vastakohtani, vaikka molemmat kauniita olemme. Siitä oli vaikea päästä aikoinaan yli, koska jouduin näkemään tätä tyttöä silloin tällöin. No, sitten meni muutama vuosi ettemme kumpikaan nähneet häntä. Eräissä juhlissa sit satuttiin törmäämään, ja siitä lähtien oloni on ollut mahtava. tää nainen oli lihonut jonkin verran ja muutenkin jotenkin ei ollut vain enää tavallista kummempi. Itse taas olin hyvinkin kukoistava noin niinkuin kahden lapsen äidiksi. Ja mieheni vielä mainitsi asiasta. SE kruunasi kaiken.

mies ei todellakaan ole mitään huomauttelija-tyypiä. Olen pyytänyt häntä kertomaan mieleipiteensä, kun kerran tietää tästä "vaivastani". No, kerrankin teki sen oikeassa paikassa. :)

Vierailija
15/22 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olisi muuten mielenkiintoista tietää haluaako miehet noin niinkuin yleensä mielummin kauniin ja ihanan vaimon, eikä katselisi muita sillä silmällä ikinä kun ei tarvitsisi. Vai ottaisiko mielummin ei niin kauniin vaimon, ja sitten katselisi niitä kauniita pimuja aina."

Minun vaimoni ei ole maailman kaunein, mutta en itsekään ole maailman komein. Eiköhän parit etsi itselleen samantasoisen kumppanin yleensä ja itselleen sopivimman. Silloin se oma kumppani näyttää kauneimmalta, vaikka muiden mielestä ei olisikaan.

Vierailija
16/22 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sano suoraan miten sinua ärsyttää kun on exien kanssa väleissä.

Itse kun aloin miehen kanssa seurustelemaan niin tehtiin kummatkin selväksi ettei olla missään tekemisissä omien exien kanssa eikä tulisi mieleenkään.

Jos tämä on miehellesi ongelma ettei voi olla erossa ex akoista vaan pakko pysyä kaverina niin sinuna harkitsisin ihan jättämistä tai sitten sanot suoraan että selvä sitten pidät sinäkin yhteyksiä ja annat samalla mitalla takasi.

Kyllä varmaan miehelläsi alkaa raksuttaa päässä viimeistään sen jälkeen

Vierailija
17/22 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ymmärrän miksi olet epävarma. Jokainen on epävarma pettämisen jälkeen . voimia ja onnea

Vierailija
18/22 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sano suoraan miten sinua ärsyttää kun on exien kanssa väleissä.

Itse kun aloin miehen kanssa seurustelemaan niin tehtiin kummatkin selväksi ettei olla missään tekemisissä omien exien kanssa eikä tulisi mieleenkään.

Jos tämä on miehellesi ongelma ettei voi olla erossa ex akoista vaan pakko pysyä kaverina niin sinuna harkitsisin ihan jättämistä tai sitten sanot suoraan että selvä sitten pidät sinäkin yhteyksiä ja annat samalla mitalla takasi.

Kyllä varmaan miehelläsi alkaa raksuttaa päässä viimeistään sen jälkeen

Nää naiset kuuluu yhteen harrastuksen piiriin jossa me olemme mieheni kanssa. Ja se on todella tärkeä juttu meille..

-ap

Vierailija
19/22 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet ihana, siis niin hauska. Tai en eihan tiedä pitäisikö nauraa vai itkeä...Otapa printti tuosta kirjoituksesta ja pistä se jonnekin kirjan väliin jemmaan vähintään kymmeneksi vuodeksi. Sitten kaivat sen sieltä ja luet. Jos itseäsi alkaa huvittaa (ja ehkä vähän nolottamaankin), olet kypsynyt ihmisenä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan