Lue keskustelun säännöt.
6-vuotiaalla kuumeeton yö ja aamulämpö normaali - uskaltaako lähteä kylpylään illalla?
21.01.2010 |
3,5 vrk oli kuumetta, välillä (maanantaina) aika kovaakin, yli 39,5. Nyt ollut kuumeeton yö ja aamulämpö pikkusen yli 36. Illalla oli 38,15. Jos lämpö ei nouse päivän aikana yli 37, uskalletaanko käydä vähän polskimassa. Ei tässä muuten mitään, mutta ollaan oltu kylpylälomalla koko viikko (eli hän sairasti koko loman) ja huomenna lähdetään kotiin. Häntä harmittaa kauheasti, jos ei pääse yhtään polskimaan.
Kommentit (23)
Kuusivuotias rasittaa itseään aika lailla kylpylässä, oli lämmin tai ei.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja muista jälkitauteja hankkimaan. Lapsen kylpylässä telmiminen vastaa urheilusuoritusta. Urheilisitko itse tuossa tilanteessa?
Kloorista huolimatta tartutatte ahkerasti muuta kylpyläkansaa.
Eihän huonetta tarvitse ennen puolta päivää luovuttaa. Siinä ehtii hyvin plutia pari tuntia, vaikka nukkuisikin aika pitkään ja varaisi tunnin pukemiselle ja pakkaamiselle.
Ja korvaukseksi huonosta tuurista joku kiva lelu tai peli.
Jädellä voi käydä jo tänäänkin.
Olen nimittäin sitä mieltä, että vaikka kylpylän vesi on lämmintä, altaasta poissa ollessa vilustuu herkästi. Ja jo uiminen itsessään on fyysinen ponnistus, jota suositellaan vältettäväksi vuorokauden ajan kuumeen laskusta.
Eli itse toimisin varman päälle ja veisin potilaan uimaan vasta huomenna.
- kahden alaluokkalaisen lapsen kylpyläfani äiti -