Olen kuulemma tiukempi, kuin ennen lasteni syntymiä.
Epäilenpä itse, mutta onhan se mukava kuulla mieheltä noin. ;)
Kommentit (25)
tiukaksi ja ihanan kireäpilluisiksi. Sen kuullessaan käyvät niin mukavan kuumina. Saahan sitä vähän kaunistella yhteisen hyvän vuoksi ;-)
Kokeilkaa maata selällään ja työntäkää kaksi sormea emättimeen. Sitten levittäkää ne sormet. Jos mahtuu levittämään sormet siel sekä sivusuunnassa että ylöspäin, niin löysä on.
niin taitaa se mies sitten olla oikeassa. Mies joskus sanoi tätä samaa, että kun kaksi sormea laittaa sisään eikä niitä mahdu levittämään yhtään ilman että seinämät tulee vastaan (ja kyllä, lihakset rentoina), niin täytyy olla tiukka - näin mulla todella on. No, mainittakoon nyt kuitenkin vielä, että ennen synnytyksiä tuo kahden sormen sisään tunkeminen oli oikeasti vaikeaa, ja oli yhdyntäkin (jos joku sitä ihmettelee ja miettii).
Mitään repeämiä ei ole synnytysten yhteydessä kuitenkaan kursittu, vaikka kaksi yli nelikiloista lasta olenkin synnyttänyt. Ekasta selvittiin epparilla ja neljällä tikillä, tokasta ilman epparia ja tikkejä. Että kai se sitten on mahdollista olla tiukka jopa synnytyksen jälkeen...
Mitä syytä mulla ois valehdella täällä,parasta seksiä tavallaan oli kun vaimo oli viimeisillään ensimmäisestä ja sitä riitti!MUTTA, nyt, SE muuttui toisenlaiseksi, ei ainakaan huonommaksi, taivaalliseksi, ja 2 siis takana!hrr..en vaihtais! syytä tähän en tiedä.
Varsinkin jos ei ole vähään aikaan saanut tavaraa.
Pitemmän päälle löysä alkaa kuitenkin kyrsimään, jos joka päivä polkee.
tiukaksi ja ihanan kireäpilluisiksi. Sen kuullessaan käyvät niin mukavan kuumina. Saahan sitä vähän kaunistella yhteisen hyvän vuoksi ;-)
Juuri tämä kuvaa hyvin löystynyttä vaginaa. 2 sormea sisälle ja rako pysyy sormien välissä vaikkei sormia juuri jännitä.
Tämä on ns. lepotiukkuus. Treenaamalla saadaan toki aikaan hyvä puristus, mutta kuka tosiaan koko yhdynnän ajan pitää puristusta päällä?