Haluan vauvan! Miksen saa?
On se samperi kumma, kun täällä vähän väliä joku on nähnyt munan ja PUM! on paksuna ja sitten mietitäänkin että kummalla tavalla se abortti oliskaan kivampi tehdä... :/ Ja sitten minä, jolla kaikin tavoin asiat kondiksessa ja terveys, talous ja parisuhde tasapainossa, ja joka haluan vauvaa yli kaiken, en sitä hemmetti saa sitten niin millään! :(
Elämä tosiaan on.
Kommentit (24)
Avaiskohan se unohtaminen ja rentoutuminen ja stressaamattomuus mun munatorvet ja parantaisi endon runtelemia munasarjoja?
Ja jos kaikella on tarkoitus, niin mikä tarkoitus on sitten sillä, että jotkut menettävät lapsensa kuolemalle? Eikö heitäkään oltu tarkoitettu äideiksi? Miksi sitten kaikenmaailman nistit ja alkkikset saavat lapsia, joita kohtelevat huonosti?
t: kohta 4 vuotta yritystä ja 3 IVF alkamassa
kaksi ja puoli vuotta ennen kuin tärppäsi. Vasta kun "unohti" haluavansa tosi kipeesti perheenlisäystä, se tupsahti kuin itsestään. Tiedän tasan tarkkaan jopa hetken, jolloin tämä pikkuinen, rv 30+4 sai alkunsa
Avaiskohan se unohtaminen ja rentoutuminen ja stressaamattomuus mun munatorvet ja parantaisi endon runtelemia munasarjoja?
Multakaan ei mitaan "oikeaa" vikaa loytynyt, joten mulla saattoi raskauden alkaminen olla monen tekijan yhteistulos; lopetin stressaamisen koska "luovutin", ehka clomit olivat 4kk aikana sen verran keraantyneet elimistoon etta auttoivat, ehka se oli se vyohyketerapia mika auttoi, en voi tietaa, mutta raskaus alkoi ja siita olen kiitollinen!
Ehka jos on monta eri ongelmaa raskauden alkamiselle niin ei auta sitten mikaan. Mutta mina uskon etta myos tuo stressin vahentaminen auttaa, vaikka helpommin sanottu kuin tehty...
...Olinkohan nro 15
itsellä meni kans ikä ja terveys.. ihmettelin miten toiset vaan saa kertaheitolla ja täällä päässä ei tapahdu mitään.
Jätin siis suosiolla ehkäisytkin pois 5-7 vuotta sitten, kun kuvittelin etten voi saada lapsia ollenkaan.
Kokeilimme entisen poikaystäväni kanssa saada lasta, mutta turhaan ja erosimme (tosin ihan muista syistä).
Nykyiselle miehelleni sanoin suhteen alussa etten voi saada lapsia, kun luulin näin olevan. Olinhan yrittänyt ja yrittänyt mutta turhaan. Niinpä sitten emme käyttäneet ehkäisyä ollenkaan ja menikin se pari vuotta siinä sivussa kunnes pam plussasin kesällä enkä todellakaan ollut uskoa silmiäni!
Ostimme jopa apteekista neljä eri testiä, kun luulin toisten valehtelevan :D
Itse en edes ollut ajatellut tuolloin lasta enää vaan luovutin monen negatiivisen jälkeen ja tämä tuntu jo ihan ihmeeltä!
Joillakin se kestää enemmän ku toisilla, mutta vissiin tarvii helkkaristi sitä kärsivällisyyttä ainakin! Nyt menossa rv37!