Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan vauvan! Miksen saa?

Vierailija
20.01.2010 |

On se samperi kumma, kun täällä vähän väliä joku on nähnyt munan ja PUM! on paksuna ja sitten mietitäänkin että kummalla tavalla se abortti oliskaan kivampi tehdä... :/ Ja sitten minä, jolla kaikin tavoin asiat kondiksessa ja terveys, talous ja parisuhde tasapainossa, ja joka haluan vauvaa yli kaiken, en sitä hemmetti saa sitten niin millään! :(

Elämä tosiaan on.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kokeilleet minkälaisia hoitoja?

Vierailija
2/24 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa saisin siirrettyä tän mahassani kasvavan alkion jotenkin sun mahaan ;(

lapsilykkyä.

niin ja ei se abortti kivaa oo tehdä kummallakaan tavalla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta clomifen ja lugesteron-yhdistelmällä. Mutta mitään ei tapahdu, paitsi mielialat heittelee ja finnejä pukkaa! ;)

Tää on vaan niin surkeeta... :'(

Vierailija
4/24 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1½ yritystä takana. Tutkimuksissa käyty, mulla pco, muuten kummassakaan ei mitään vikaa. Clomit tällä hetkellä käytössä...

Vauvakuume katossa...

Ja katkeruus nostaa päätään aina kun kuulee, että TAAS joku muu on raskaana...

Vierailija
5/24 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 1½ vuotta tietenkin...

Vierailija
6/24 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsiville, toivon todella että saatte vielä omat nyyttinne!!!

t:2

Ps. ystäväni yritti raskautta 5 vuotta, kunnes yht´äkkiä yllättäen raskautui täysin luomusti.

Vierailija
7/24 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa, tiedän tosiaan miten paskamaista on kuulla muiden vauvauutisia, kun ei mitään kerrottavaa ole itsellä... :/

Just kaveri taas kertoi, että "vähän kerran livautettiin paljaalla ja kas, sieltähän se kolmas vauva on tuloillaan, vaikka ei sitä nyt oikeen ees sillai toivottu..." Ai luoja, kun ottaa syvältä!

Vierailija
8/24 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pariskuntia, joilla "ei ollut edes suunnitelmissa vielä perheenlisäys, mutta kun nyt kerran pääsi vahinko käymään, niin antaa tulla"

Ja tekis niiiiiin mieli sanoa tolle meidän työpaikan erittäin raskaana olevalle naiselle, että pitäis vähän pienempää suuta, kun valittaa koko ajan, miten kurjaa kaikki raskaudessa on. Joo voihan se olla, mutta kun on meitäkin, jotka antaisivat omaisuutensa siitä, että sais olla samassa jamassa...

Pitäis varmaan käydä puhumassa jollekin kallonkutistajalle, kun oon huomannu oikeasti, että alan olla katkera akka... ja tätä on kestänyt vasta sen 1½ vuotta.

Vierailija
9/24 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljoakaan. Rauhoittukaa.

Vierailija
10/24 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa että joskus auttaa kun vaihtaa miestä.

Yritin exän kanssa lasta vuosia, oltiin yhdessä 8 vuotta. Erottiin.

Kumpikin tahoillaan on lisääntynyt myöhemmin. Elämä tosiaan on.

Vierailija
11/24 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa se kauhea yritys ja stressaus nii voisi olla että se raskaus tulisi ihan itsestään...monia tuttuja jotka on yrittämällä yrittänyt ja ei kun lopettanut yrittämisen niin sitte on testit ollu positiivisia :)

Se tekeminenhän se hauskaa hommaa on ;)

Vierailija
12/24 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaupassa käyminen on yhtä tuskaa kun jokapuolella tuntuu olevan raskaana olevia tai sitten vastasyntyneitä.

Meillä meni hoidoissa 5v. Mulla PCo ja IVF hoidolla vasta tulin raskaaksi.

Todella rankaa aikaa tuo hoidoissa käyminen.

Mullekkin moni sanoi että sä alat olemaan siinä iässä että eiköst olisi parempi jo hankkia lapsia.

kerran sit meni hermot ja kysyin et mistä niitä saa tilata,et kerro osoite niin tilaan heti!

katto mua kuin vähä-älyistä...

No jooo se siitä.

Toivottavasti teillä tärppää pian ja saat oman pienokaisen.

Vierailija
13/24 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että et taida tietää lapsettomuudesta mitään.

Tyhmempää kommenttia ei voi lapsettomuudesta kärsivälle sanoa, kuin lopettakaa yritys niin tulee ihan itsestään.

Kyllä siihen raskauteen tarvitaan muutakin kuin "ihan itsestään", ja kyllä se hoonaaminen alkaa kyllästyttää kun sitä tarpeeksi usein ja kauan tekee.

t. lapsettomuudesta kärsinyt

Lopettakaa se kauhea yritys ja stressaus nii voisi olla että se raskaus tulisi ihan itsestään...monia tuttuja jotka on yrittämällä yrittänyt ja ei kun lopettanut yrittämisen niin sitte on testit ollu positiivisia :)

Se tekeminenhän se hauskaa hommaa on ;)

Vierailija
14/24 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että et taida tietää lapsettomuudesta mitään. Tyhmempää kommenttia ei voi lapsettomuudesta kärsivälle sanoa, kuin lopettakaa yritys niin tulee ihan itsestään. Kyllä siihen raskauteen tarvitaan muutakin kuin "ihan itsestään", ja kyllä se hoonaaminen alkaa kyllästyttää kun sitä tarpeeksi usein ja kauan tekee. t. lapsettomuudesta kärsinyt

Lopettakaa se kauhea yritys ja stressaus nii voisi olla että se raskaus tulisi ihan itsestään...monia tuttuja jotka on yrittämällä yrittänyt ja ei kun lopettanut yrittämisen niin sitte on testit ollu positiivisia :) Se tekeminenhän se hauskaa hommaa on ;)

pisti silmaan! Siita on ilo kaukana kun kalenteri kadessa katsotaan milloin on hommailtava... Mulla kesti "vain" 1v8kk yritys mutta se tuntui ikuiselta, nyt olen rv 35 ja yha on epavarma olo etta nainkohan tama onnistuu, tuleeko meille tosiaankin tama vauva??!! Ja tama ei ole siis ensimmainen lapsemme mutta se jota todellakin tehtiin tekemalla!! Terolutit ja clomit oli kaytossa, ne loppuivat ja sitten "luovutin"... Ajattelin etta ei nakojaan onnistu, mitakohan sita keksisi jotain muuta ajateltavaa (vaikken muuta kyllakaan pystynyt ajattelemaan) ja otimme koiran pennun uudeksi perheenjaseneksemme.

Kohta huomasin olevani raskaana! Kokeilin myos vyohyketerapiaa 3kk ajan ennen kuin tulin raskaaksi. En tieda sitten mika noista auttoi, kaikkien yhteisvaikutus, vaiko ei mikaan. En tieda. Mutta noyraksi opetti.

Tsemppia ap!

Vierailija
15/24 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä otti päähän. Me yritettiin vauvaa 2,5 vuotta. Nyt on rv 37 menossa. Mulla oli todella epäsäännölliset menkat ja ovis ihan millon sattu, joten siitä kalenteri kädes yrittämisestäkään ei tullu mitään. Mitään muuta "vikaa" ei tutkimuksis löydetty. Oli aika turhauttavaa.

Mulla oli Terolutit käytössä, että saatiin edes menkat säännöllisiksi. Raskaus alkoi sitten täysin yllättäen luomuna.

Tsemppiä ap! Nuo sun tunteet on niin tuttuja. Nyt kun viimein on raskaana, niin jotenkin oon vaan nauttinu tästä.

Vierailija
16/24 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin jouduin yrittämään kolme vuotta. Luovutin ja lopetin stressaamisen ja heti seuraavasta kierrosta olin raskaana. Ehkä vielä joskus on sinunkin vuorosi.

Vierailija
17/24 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä raskautta. Kaksi heti ekasta kierrosta ja kaks antanu ootattaa itteensä pari kuukautta.

Viides mielessä. Kalenterista lasken mikä olisi hyvä kuukausi syntyä :) Ei ihan vielä, ehkä vois raskautua heti HCM:n jälkeen. Maratonin päälle 9 kk raskautta ;)ja alku kesän vauva. Elämä on ihanaa!!

Vierailija
18/24 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestisi on tökerö provoileva.

Mutta ehkäpä elämä opettaa suakin, jollei se viides saa alkuansa heti kun toivot.

Ei kannata kerskua, ties vaikka joutuisit potemaan sekundääristä lapsettomuutta.

Sit sun elämäs ei välttämättä olekaan niin ihanaa!!

Vierailija
19/24 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä raskautta. Kaksi heti ekasta kierrosta ja kaks antanu ootattaa itteensä pari kuukautta.

Viides mielessä. Kalenterista lasken mikä olisi hyvä kuukausi syntyä :) Ei ihan vielä, ehkä vois raskautua heti HCM:n jälkeen. Maratonin päälle 9 kk raskautta ;)ja alku kesän vauva. Elämä on ihanaa!!

Vierailija
20/24 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidoissa käytiin ilman tulosta, sitten kun lopetettiin hoidot meni vuosi ja olin luomusti raskaana. En silloin enää edes merkannut menkkoja ylös, olin ns. luovuttanut. Mutta elämä on ihmeitä täynnä. Nyt jännätään meneekö kakkosen alulle saattamiseen taas yhtä pitkä aika...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan