Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joskus esiintynyt telkkarissa?

Vierailija
20.01.2010 |

Missä ohjelmassa? Saitko kuulla tutuilta kommentteja tästä johtuen?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelin just junaan,kun siinä haastateltiin jotain VR:n tyyppiä.

Vierailija
22/35 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Pikkukakkosessa 2 krt.

-Kymppiuutisten kevennyksessä

-tv 2:sen dokumentissa, oikeaan aikaan äidiksi.

Tästä viimeisestä on tullut kommenttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mnä olen vaan ollut yleisän joukossa ja sitä kautta vilahtanut tv:hen.

Te mainostyypit,toivottavasti ette ole niitä activia ja se vihlova hammas hammastahna mainoksessa...aina puistattaa ne mainokset,ja se saatanan jogurtti mainos missä tummatukkainen nainen syö kevyt jogurttia ja koko ajan sanoo hmmmm....pehmeä....hmmmm...makoisa....siis yöäk,oksettavuuden huipentuma ja äänikin niin inhottava,pakko vaihtaa kanavaa kun se tulee!!

Vierailija
24/35 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikimaailmassa edes suostuisi niihin jugurtti/hammastahna/päänsärkymainoksiin!

Te mainostyypit,toivottavasti ette ole niitä activia ja se vihlova hammas hammastahna mainoksessa...aina puistattaa ne mainokset,ja se saatanan jogurtti mainos missä tummatukkainen nainen syö kevyt jogurttia ja koko ajan sanoo hmmmm....pehmeä....hmmmm...makoisa....siis yöäk,oksettavuuden huipentuma ja äänikin niin inhottava,pakko vaihtaa kanavaa kun se tulee!!

Vierailija
25/35 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn puolesta molemmat.

Vierailija
26/35 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olimme koko perhe.

Vierailija
27/35 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiennyt että kuvattiin laivalla ollessa. oltiin kai sen verran tuiskeessa

kiva ylläri nähdä oma naama telkussa! :)

Vierailija
28/35 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kuvattiin festariyleisöä. Jostain syystä kamera kohdentui meihin kiltisti selvin päin jäätelöä syöviin kaveruksiin : )

Enkä tiennyt tulleeni kuvatuksi, joten kyllä se muiden kommenteista on selvinnyt

Vierailija
29/35 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa minua haastateltiin englanniksi. Toinen menikin ulkomaille levitykseen.

Vierailija
30/35 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran koululaisena jossain koulu-TV:ssä tms. Ja vähän aikaa sitten yhdessä asiaohjelmasssa. Josta ole kuullut tosi paljon palautetta kaveripiiristä ja hieman sellaisiltakin joita en tunne. Tulee arki-iltana aika myöhään ja itse en koskaan sitä katso, mutta koko kaveripiiri näköjään katsoo. Ei tienneet etukäteen, mutta tekstareita tuli ohjelman aikana jo paljon, ja loput katseli kai sitten Areenalta kun oli kuulleet että olin ollut siellä. Vielä kuukausia myöhemminkin olen kuullut, että me nähtiin sut telkkarissa olit tosi hyvä!

Vierailija
31/35 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Giljotiini-nimisessä visailuohjelmassa ihan kilpailemassa, Uutisvuodossa yleisössä, pariin kertaan alueuutisissa: hyväntekeväisyysprojektin kautta ja pätkä kesäteatterista, jossa esiinnyin.

Vierailija
32/35 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaan hyvin lyhyesti, joku pikkupätkä uutisissa kun kysyttiin mielipidettä.

Vierailija
33/35 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrkissä nuoruudessa sekä samasta aiheesta radiossa.

Nyt "aikuisena" Päivärinta-ohjelma, Satuhäät, joku Nelosen ohjelma joka tuli keskellä päivää (joku naisille suunnattu) ja nyt keväällä Puskuri-ohjelmassa....

Vierailija
34/35 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sportmagasinetissa ja alueuutisissa. :D

Vierailija
35/35 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmessa mainoksessa teini-ikäisenä:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä