Oletko joskus esiintynyt telkkarissa?
Missä ohjelmassa? Saitko kuulla tutuilta kommentteja tästä johtuen?
Kommentit (35)
-Pikkukakkosessa 2 krt.
-Kymppiuutisten kevennyksessä
-tv 2:sen dokumentissa, oikeaan aikaan äidiksi.
Tästä viimeisestä on tullut kommenttia.
Mnä olen vaan ollut yleisän joukossa ja sitä kautta vilahtanut tv:hen.
Te mainostyypit,toivottavasti ette ole niitä activia ja se vihlova hammas hammastahna mainoksessa...aina puistattaa ne mainokset,ja se saatanan jogurtti mainos missä tummatukkainen nainen syö kevyt jogurttia ja koko ajan sanoo hmmmm....pehmeä....hmmmm...makoisa....siis yöäk,oksettavuuden huipentuma ja äänikin niin inhottava,pakko vaihtaa kanavaa kun se tulee!!
en ikimaailmassa edes suostuisi niihin jugurtti/hammastahna/päänsärkymainoksiin!
Te mainostyypit,toivottavasti ette ole niitä activia ja se vihlova hammas hammastahna mainoksessa...aina puistattaa ne mainokset,ja se saatanan jogurtti mainos missä tummatukkainen nainen syö kevyt jogurttia ja koko ajan sanoo hmmmm....pehmeä....hmmmm...makoisa....siis yöäk,oksettavuuden huipentuma ja äänikin niin inhottava,pakko vaihtaa kanavaa kun se tulee!!
en tiennyt että kuvattiin laivalla ollessa. oltiin kai sen verran tuiskeessa
kiva ylläri nähdä oma naama telkussa! :)
kun kuvattiin festariyleisöä. Jostain syystä kamera kohdentui meihin kiltisti selvin päin jäätelöä syöviin kaveruksiin : )
Enkä tiennyt tulleeni kuvatuksi, joten kyllä se muiden kommenteista on selvinnyt
Molemmissa minua haastateltiin englanniksi. Toinen menikin ulkomaille levitykseen.
kerran koululaisena jossain koulu-TV:ssä tms. Ja vähän aikaa sitten yhdessä asiaohjelmasssa. Josta ole kuullut tosi paljon palautetta kaveripiiristä ja hieman sellaisiltakin joita en tunne. Tulee arki-iltana aika myöhään ja itse en koskaan sitä katso, mutta koko kaveripiiri näköjään katsoo. Ei tienneet etukäteen, mutta tekstareita tuli ohjelman aikana jo paljon, ja loput katseli kai sitten Areenalta kun oli kuulleet että olin ollut siellä. Vielä kuukausia myöhemminkin olen kuullut, että me nähtiin sut telkkarissa olit tosi hyvä!
Olin Giljotiini-nimisessä visailuohjelmassa ihan kilpailemassa, Uutisvuodossa yleisössä, pariin kertaan alueuutisissa: hyväntekeväisyysprojektin kautta ja pätkä kesäteatterista, jossa esiinnyin.
mutta vaan hyvin lyhyesti, joku pikkupätkä uutisissa kun kysyttiin mielipidettä.
Jyrkissä nuoruudessa sekä samasta aiheesta radiossa.
Nyt "aikuisena" Päivärinta-ohjelma, Satuhäät, joku Nelosen ohjelma joka tuli keskellä päivää (joku naisille suunnattu) ja nyt keväällä Puskuri-ohjelmassa....
Sportmagasinetissa ja alueuutisissa. :D
kolmessa mainoksessa teini-ikäisenä:)
kävelin just junaan,kun siinä haastateltiin jotain VR:n tyyppiä.