Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joskus esiintynyt telkkarissa?

Vierailija
20.01.2010 |

Missä ohjelmassa? Saitko kuulla tutuilta kommentteja tästä johtuen?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin ihan Kuutamolla :D

Enpä pahemmin oo kommentteja kuullut, mutta oli ihan hauskaa

Vierailija
2/35 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Mirja Pyykön haastateltavana takavuosina ja Voimalassa. Ei juuri kukaan kommentoinut mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on haastateltu työstäni johtuen yhteen asiaohjelmaan kerran.

Homma tuli onneksi ulos Juhannusaattona, joten kukaan tuttu ei varmaan edes katsonut. Se oli kamalaa, vaikka tosi hyvin ne olivat sen jutun leikanneet, yhteen kysymykseen en osannut vastata ja se vaan polittikomaisesti selitin tyyliin "se riippuu siitä mistä se sitten riippuu" ;) se kohta ei tullut vaan ihan vaan asiaa...

Vierailija
4/35 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siitä silloin enkä nyt juurikaan kuullut

Vierailija
5/35 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa. Toivotaan Toivotaan ja oisko ollut Pikku Kakkonen tai joku.

Vierailija
6/35 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffoissa.

enkä ole edes ammatinäyttelijä.

En muista mitä kommenttejä tuli, mutta edelleen tuttavani odottavat elokuvien ensi-iltoja, missä olen mukana

Vierailija
7/35 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutut on yllättäen huomanneet ja tulleet kyselemään mitä oikein teetkään, kun harva kuitenkaan työn sisältöä tietää vaikka ammatin tietäisikin

Vierailija
8/35 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sitten olin Napakympissä neiti B:nä ja Hullu Juttu dokkarissa aiheena yh äiti.

Vierailija
9/35 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät,työkaverit ja sukulaiset oli kummastakin ihan innoissaan ja moni tuumas ettei itse uskaltaisi.

Vierailija
10/35 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenet herra x valitsi?

Vierailija
11/35 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matka olis suuntautunut Los Angelesiin,mutta kas kummaa elämä heitti yllätyksen ja tulinkin raskaaksi tosin en herra X:lle.Herra X teki kyllä reissunsa.

Vierailija
12/35 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen esiintynyt muutamassa tv-sarjassa ja joissain mainoksissa. Yksi mainos pyörii nytkin, missä olen...

Vierailija
13/35 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sen kummempaa ole kuulut kun jotkut todenneet, et ai sä olit taas telkarissa.

Vierailija
14/35 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut Matkalla maailmalla (Folke Westin ohjelma) ohjelmassa haastateltavana, EF:n mainokessa ja kerran vahingossa lähikuvassa urheiluruudussa jääkiekon sm-juhlintaa kuvatessa.

Vierailija
15/35 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi ihan hullu juttu:

Laitoin kerran tv:n päälle ja minä kävelin itse juuri kuvassa kameraa kohta lastenvaunuja työntäen :D Olin lentää persiilleni, en edes tiennyt et mua on kuvattu!

Olimme olleet mieheni ja esikoisen kanssa kesäisessä ulkoilmatapahtumassa ja muistan kyllä nähneeni, että kadun varrella haastateltiin tapahtuman järjestäjiä. Haastattelun aikana kamera käännettiin kuitenkin tietämättäni meihin monta kertaa. Olimme kai jotenkin "tyypillisiä osanottajia" tms.

Aikamoinen sattuma, että laitoin just silloin töllön päälle kun ohjelma tuli ulos!

Vierailija
16/35 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laivanupotusta tavallaan, oli kosti kotiranta ja sami aaltonen.

Vierailija
17/35 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi olen näkynyt useamman kerran "taka-alalla".

Sen olen oppinut, että haastattelussa ei kannata vastata kysymykseen ainakaan jos se on omasta mielestä tyhmä tai asian vierestä, vaan kannattaa kylmästi miettiä etukäteen, mitä haluaa sanoa ja sanoa se sitten riippumatta siitä, mitä kysytään ;-)

Lopulliseen näyttöön kysymys nimittäin yleensä aina kuitenkin jätetään näyttämättä ja näytetään pelkkä vastaus, jolloin näyttää siltä, että se, mitä sanot on juuri se, mitä halusitkin sanoa. Jos sitten olet vastannut asian vierestä olleeseen pöhköön kysymykseen, niin näyttää siltä että halusit puhua jotain pöhköä asian vierestä...

Vierailija
18/35 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainoksissa ja yhdessä viihdeohjelmassa. Tänäänkin olin erään mainoksen kuvauksissa.

Vierailija
19/35 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kerroista MTV 3:n kymppiuutisten uutiskevennyksessä; molemmilla keroilla soittamassa pianoa ja kerran ylen maakuntaradiossa, jossa mua haastateltiin, kun osallistuin luokanopettajien hiihtokoulutukseen: )))

Vierailija
20/35 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

live + haastis.

Tietty. Ah, "villi" nuoruus...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi