Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mallasuutetta 4 kk vauvalle?

Vierailija
20.01.2010 |

Hei!

Meidän 4 kk vanhalla neidillä on nyt jonkin aikaa (parisen päivää) ollut vatsa kovalla, mikä haittaa jo melkoisen paljon. Vähän väliä pikkuinen on punainen, yrittää kovasti pusata ja on todella ärtyisä. Luumusosetta olen syöttänyt tänään jo purkillisen, kun kerta maistuu, mutta ei toimi. Kysyisinkin, että voiko mallasuutetta antaa jo 4 kk -ikäiselle babyselle vai onko sen sisältämä vilja este?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pojalle aikanaan tuuppasin jo tosi pienenä Levolacia kun tykkäs pantata kakkaa kaksikin viikkoa yhtä soittoa... Luumusta ei mitään apua, vaikka olis purkkitolkulla syöttänyt.

Levolac ei imeydy suolistosta ja annosteluohjeet löytyvät myös vauvoille ihan purkin kyljestä.

Vierailija
2/4 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maha oli kovalla. Alkuun auttoi mutta sitten loppuikin apu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille suositeltiin ja olen molemmille antanutkin, ikää ei ollut kuin kuukausi, kaksi. Luomua tavaraa kuitenkin ja toimii.

Vierailija
4/4 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1tl/100ml vettä. Silloin oli "siirapin" muodossa. Luimme sen sisältävän rautaakin, joten terveellistä, kai B-vitamiiniakin.

Luumusose saattaa sisältää sokeria ja sokerihan kovettaa vatsaa, sanotaan.

Lämmin kylpy voi auttaa, lämpimässä vedessä jonkin aikaa esim. saunan jälkilämmössä olen alalauteella pessyt vauvan ammeessa vauvaa, ei tule ainakaan kylmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän