Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alapääkysymys, älä lue jos ällöttää

Vierailija
20.01.2010 |

paraneeko häppärissä oleva paise (vai finni tms) ilman antibioottia? halkaisija on ehkä 5 mm. puristin sen, tuli mätää ja lopuksi verta. Missä vaiheessa pitää mennä lääkäriin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos siinä on jo reikä, josta osa sisällöstä tuli ulos. Haudo vielä septidinillä tai vastaavalla.

Vierailija
2/9 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolellinen vesipesu vaan aamuin illoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärikin hoitaa sen avaamalla, antibioottia kuvaamassasi tilanteessa ei aloitettaisi

Vierailija
4/9 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen joka kerta samallalailla ja ihan vesi pesulla pidän puhtaana ja tietty vaihtamalla puhtaat housut.

Paranee itsekseen yllättävän nopeasti kun saa puhkaistua.

Vierailija
5/9 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö muuten se septidin ärsytä limakalvoa?

Vierailija
6/9 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla muuttui ihan mustaksi lopulta ja tulehtui tosi pahasti ja jouduin lopulta lääkäriin... Mulla on ollu ihan 2-3 kertaa..

Vierailija
7/9 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran niin paha ja iso kuin 50centin kolikko. Oli niiiiin vietävän kipeä etten voinut nukkua mahallani. Oli siis pimpin yläreunassa missä ulkoiset häpyhuulet yhtyy vai miksä sitä paikkaa kutsutaan...

Patti oli siis iso ja ihan sinertävä ja todella kipeä. Noin viikon kuluttua päätin, että jos ei nyt puhkea niin menen lääkäriin. Kävin suihkussa ja pehmittelin ihoa siinä lämpimässä suihkussa. Olin päättänyt, että puhkaisen sen itse jos ei puhkeä itsestään suihkun jälkeen. Desinfioin kädet ja neulan mutta kun hiemankin puristin sitä paisetta se puhkesi ja mätää valui ulos....yöks meins oksu lentää siinä vaiheessa. Puhdistin alueen kunnolla septidiinillä muutaman kerran päivässä + normaalit suihkut ja alushousujen vaihto. Parani noin muutamassa päivässä.

Yhtä pahaa ei ole tullut mutta patteja kuitenkin. Varsinkin kesällä tulee niitä tai jos jotkut housut hiertää.

Kannattaa muistaa puhtaus.

Vierailija
8/9 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle lääkäri sanoi ettei niihin auta mikään desinfiointiaihe, kun semmoisessa paiseessa se tulehdus ei ole ihon pinnassa vaan siellä syvemmällä eikä sen aineen vaikutus ulotu sinne. Mene ja tiedä.

Vierailija
9/9 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle lääkäri sanoi ettei niihin auta mikään desinfiointiaihe, kun semmoisessa paiseessa se tulehdus ei ole ihon pinnassa vaan siellä syvemmällä eikä sen aineen vaikutus ulotu sinne. Mene ja tiedä.

bakteereja, niin niitä on siitä huolimatta vaikka yrittäisi desinfioida

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan