Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Synnytyksen jälkeen... onkohan mulla tikattu aukko lähes kiinni :O?
11.01.2009 |
Tutkiskelin vauriot, toisen asteen repeämä, ja siinä kohtaa missä ennen oli aukko, on nyt sulamassa olevat tikit! Herranjestas, voiko joku kätikö tosiaan ommella niin päin peetä että kiristää aukon suuta liikaa, että puolet peittyy??? Pitäisköhän käydä yksityisellä tarkistuttamassa ennen 3 vkon päästä olevaa jälkitarkastusta?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa