Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enää ei väsytä

Vierailija
20.01.2010 |

nukahdin eilen noin klo 17 ja heräsin sen jälkeen illan aikana noin puoleksi tunniksi. Aamulla heräsin klo 08 ja onpa vuosiin ekaa kertaa pirteä olo.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona yksin, ilman että pitää ketään toista huomioida! Nauti ap!

Vierailija
2/2 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin kertoa "kokemuksen rintaäänellä".

Eilen menin klo.00.30 nukkumaan, olimme mieheni kanssa saunoneet ja katsoimme elokuvan.

Herätys oli klo 5.45 jolloin nousin valmistamaan munakkaan miehelle, joka lähti työhön.

Minä aloitin unen jatkamista heti kun olin munakkaan tehnyt ja heräsin klo. 11.10.

Olen vuorotteluvapaalla, lapset ovat jo aikuistuneet viimeisenkin lapsen alettua opiskelut toisella paikkakunnalla, joten tulee aikoja jolloin saa nukkua vaikka kuinka. Ja eläkkeellä viimeistään...

Jo tässä on lapsia hoidettu ja herätty aamuisin sekä kaikkien kuuden lapsen yösyötöt hoidettu, herätelty ja laitettu iän karttuessa koulutielle n.30 vuoden ajan, jolloin viimeinen muutti opiskelun myötä.

Minulla on aamuherätykset öineen kestäneet useita vuosia siksi kun lapsia on syntynyt kahdella eri vuosikymmenellä. Monesti väsytti lasten ollessa pieniä ja vuosia olin työssäkin tilanteen mukaan.

Nyt ei lähes vuoteen tarvitse heräillä kuin silloin, jos miehellä on aamuvuoro, ei onneksi ole kuin jokunen kerta viikossa. Lastenlapsia on lähes viikottain viikonlopuisin, useammasta lapsestani riittää heitäkin, ja silloin mummi herää mielellään, saanhan sitten nukkua taas viikolla...ja muutaman vuoden kuluttua on eläkepäivät, jolloin on taas sitä omaa aikaa vaikka nukkumiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän