Kuka teistä yllättyy, kun Pumpa-Viivi
jonkun ajan päästä ilmaantuu nakupellenä Hymyn tai Seiskan sivuille? Ja kommentoi sitten, että alastomuushan on ah-niin-luonnollista. Ja kuvat "toteutettiin hyvällä maulla" (niinhän ne aina)
: ))
Kommentit (14)
koska se rahamies ei oo julkkis. Pitää nääs päästä palstoille.
Jos viivi ja rahamies ei satu lähteen seiskan maksamalle etelänmatkalle niin meidän pitää varmaan oottaa ainakin huhtikuulle, että pääsee rantahietikolle kieriskeleen : D
Kyseisellä mutuäijällä oli ainakin vuonna 2008 tuloja vain 18000 egeä koko vuodelta; niilä rahoillahan ostetaankin porcheja yms... =-D
likaiset ja rumat varpaankynnet, huomasin siitä yhdestä Iltiksen sivuilla olleesta videosta, jossa sitä pyydettiin näyttämään jalkateräänsä peiton alta. Ei kynsilakkaa, ei tasaiseksi lyhennettyjä kynsiä, mustaa likaa kynnen alla... Yäk, luulisi että olisi viimeistellyt nekin, olihan sentään kyseessä Miss Suomi -kisa!
Minusta Viivi on kaunis ja fiksun oloinen.
Ihminen, joka luulee, että H1N1 tarkoittaa ydinpommia, ei kyllä anna kovin fiksua kuvaa itsestään...
Lisäksi tämä pumpattu viivi leuhkii joka lehdessä, kuinka petsku lupasi ostaa hänelle porchen. Juu, lupasi...
Kyseisellä mutuäijällä oli ainakin vuonna 2008 tuloja vain 18000 egeä koko vuodelta; niilä rahoillahan ostetaankin porcheja yms... =-D
Olen pahoillani puolestasi. Katkeruus ja reppanuus paistaa sinusta kyllä tänne mun päätteelle saakka. No, ehkä se aurinko vielä joskus kurkistelee sinunkin tunkioosi. Toivon niin.
Ihminen, joka luulee, että H1N1 tarkoittaa ydinpommia, ei kyllä anna kovin fiksua kuvaa itsestään... Lisäksi tämä pumpattu viivi leuhkii joka lehdessä, kuinka petsku lupasi ostaa hänelle porchen. Juu, lupasi...
Toisin kuin elämäänsä kyllästyneet av-mammat. Ehkä ei sikaflunssa ollut Viiville niin dramaattinen juttu kuin av-mammoille. Täällähän sitä keuhkottiin ihan henkihieverissä.
kukaan käyttää aikaa ja energiaa tällaisten asioiden ajattelemiseen?
Minkäs teet : )
Ap - loistava tuo "pumpa-viivi" :D
Jos kaltaiseni koulutettu, vakityössä oleva sekä hyvän perhe-elämän omaava ihminen on mielestäsi reppana, niin pode omaa "erinomaisuuttasi" omassa tunkiossasi, hohhoijaa.
Jos kaltaiseni koulutettu, vakityössä oleva sekä hyvän perhe-elämän omaava ihminen on mielestäsi reppana, niin pode omaa "erinomaisuuttasi" omassa tunkiossasi, hohhoijaa.
Voit yrittää vielä auraasi puhdistaa. Se on vain kertakaikkisen pelottavan synkeä! Et ole ehkä itse huomannut siinä noita leijailevia "nokilänttejä", jotka ovat alkaneet kerääntyä kasoiksi. Vielä ei ole myöhäistä hankkia mukavaa elämää ja valoisaa auraa, mutta töitä sinun pitää tehdä. Eikä tämä ole kuttuilua.
Joskus saan ihmisistä voimakkaita tuntemuksia.
Sinun kannattaisi käydä myös mittauttamassa kolesterolisi. Kaikkea hyvää!
Mä en ylläty!