Orgasmin jälkeinen päänsärky - onko kellään ollut?
Sain tänään lyhyehkön päänsärkykohtauksen orgasmin jälkeen. Kipu tuntui pään oikealla puolella ja myös niskassa oikealla puolella. Hieroin niskaani heti tuon jälkeen ja se tuntui kipeältä.
Kipu ei ollut mitenkään hirveän kova ja se meni ohi noin 5 minuutissa. Silti vähän säikähdin. Kun etsin netistä tietoa tästä, niin joka paikassa orgasmipäänsärkyä kuvataan todella kovaksi ja räjähtäväksi. Ei minulla sellaista ollut.
Olisiko tuo voinut johtua niskalihasten jännittämisestä?? Asentoni seksin aikana oli sellainen, että jouduin jännittämään kaikkia lihaksiani.
Pitäisikö tästä olla huolissaan?
Kommentit (5)
Ja se on kyllä ihan helvetillistä. Mutta onneksi se tulee vain, jos yritän väkisin useampaa orgasmia peräkkäin, yhdestä se ei tule.
Löysin äsken netistä useita (asiantuntevia) tekstejä aiheesta. Joissakin lohduteltiin että särky on harmitonta ja lääkärissä pitäisi käydä vain, jos se toistuu usein ja haittaa elämää. Toisissa taas kehotettiin menemään lääkäriin heti paikalla.
ap
Minulla oli jossain vaiheessa orgasmin tullessa tai jo lähestyessä sairaan kova päänsärky.
Syyksi selvisi jumissa olleet niskalihakset jotka eivät oireilleet millään muulla tavalla ja orkun aikanakin siis päätä särki todella kovasti.
Hieronta ja lihaksia rentouttavat pillerit auttoivat heti.
Minulla tulee vähän ennen orgasmia ja lähtee tunnin sisään pois ärsyttävää on kannattaa pitää pieni tauko siihen se voisi töpsiä
menee ohi.