Oliko miehesi kiinnostunut siitä, millaiset vaunut ostitte?
Meillä mies oli kaikissa (paitsi vaate-) hankinnoissa innolla mukana. Yhdessä valittiin huonekalut, turvaistuin (mies valitsi oikeastaan sen vaikka yhdessä oltiin katsomassa), vaunut. Miehelle tekniset ominaisuudet ja turvallisuus olivat ehdottoman tärkeitä, minä sain päättää värin.
Kommentit (11)
mutta vaunut, turvakaukalot yms ollaan valittu yhdessä...kengät sun muut myös ostellaan lapsille yhdessä.
Kaikki tekniset ominaisuudet tutkittiin ja vertailtiin tarkkaan. Värin sain sentään valita :)
Meillä mies oli kaikissa (paitsi vaate-) hankinnoissa innolla mukana. Yhdessä valittiin huonekalut, turvaistuin (mies valitsi oikeastaan sen vaikka yhdessä oltiin katsomassa), vaunut. Miehelle tekniset ominaisuudet ja turvallisuus olivat ehdottoman tärkeitä, minä sain päättää värin.
yhdessä koeajeltiin vaunuja ja hyvät tuli ostettua. Myös turvakaukalo, sänky, amme, syöttötuoli ja sitteri on yhdessä valittuja.
Halus ehdottomasti että yhdessä katsotaan vaunut ja rattaat, syystä että hän työntää niitä myös, en vain minä. Yhdessä ostettiin myös turvakaukalo, muut mä taisin hommata aika pitkälti itse. Pinnasänky saatiin sukulaisilta.
Ei käy vaunukävelyllä tms. joten ei ole ollut häntä koskeva asia. Kaukalon ja turvaistuimet on kyllä valinnut ja hommannut itsekseen. Vaatteista sanoo mielipiteensä ja saattaa jotain kaupasta valita mutta ei lähde itsekseen lastenvaatteita ostamaan.
Tosin oli olevinaan kiinnostunut esikoisen kohdalla, etten mä olis loukkaantunut. Ja kiersi siis mun kanssa kaupasta toiseen.
Turvaistuimista oli eri tavalla kiinnostunut turvallisuuden ja asennettavuuden takia.
Muttä mä kyllä mä olen saanut päättää yksin kaikki muut, vaikka miestä mukana raahasinkin.
Nyt ostaisin ne yksin, ei se mun mielestä ole mikään juttu, että edes täytyisi olla kiinnostunut. Pääasia, että kehuu mun hankintoja ;D
Ja kaikkein tärkeintä on kuitenkin hänen lapsiinsa ja kotiin panostama aika ja vaiva.
Mutta hyväksýtin valinnan miehellä. Aiemmilla kerroilla mies on kiertänyt mukana kaupoissa. Nyt ostinkin nettikaupasta, niin kävi helposti ruudulta. :)
mies valitsi ja hommasi vaunut ja turvakaukalon yms yms. ja on ostanut tytölle vaatteitakin ollessaan yksin kaupassa! ei siinä mielestäni ole mitään ihmeellistä..