Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko miehesi kiinnostunut siitä, millaiset vaunut ostitte?

Vierailija
19.01.2010 |

Meillä mies oli kaikissa (paitsi vaate-) hankinnoissa innolla mukana. Yhdessä valittiin huonekalut, turvaistuin (mies valitsi oikeastaan sen vaikka yhdessä oltiin katsomassa), vaunut. Miehelle tekniset ominaisuudet ja turvallisuus olivat ehdottoman tärkeitä, minä sain päättää värin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies valitsi ja hommasi vaunut ja turvakaukalon yms yms. ja on ostanut tytölle vaatteitakin ollessaan yksin kaupassa! ei siinä mielestäni ole mitään ihmeellistä..

Vierailija
2/11 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaunut, turvakaukalot yms ollaan valittu yhdessä...kengät sun muut myös ostellaan lapsille yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tekniset ominaisuudet tutkittiin ja vertailtiin tarkkaan. Värin sain sentään valita :)

Vierailija
4/11 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies oli kaikissa (paitsi vaate-) hankinnoissa innolla mukana. Yhdessä valittiin huonekalut, turvaistuin (mies valitsi oikeastaan sen vaikka yhdessä oltiin katsomassa), vaunut. Miehelle tekniset ominaisuudet ja turvallisuus olivat ehdottoman tärkeitä, minä sain päättää värin.

Vierailija
5/11 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä koeajeltiin vaunuja ja hyvät tuli ostettua. Myös turvakaukalo, sänky, amme, syöttötuoli ja sitteri on yhdessä valittuja.

Vierailija
6/11 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halus ehdottomasti että yhdessä katsotaan vaunut ja rattaat, syystä että hän työntää niitä myös, en vain minä. Yhdessä ostettiin myös turvakaukalo, muut mä taisin hommata aika pitkälti itse. Pinnasänky saatiin sukulaisilta.

Vierailija
7/11 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brio Combit. Sanoi että ne ovat vaunujen Saabit.

Vierailija
8/11 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy vaunukävelyllä tms. joten ei ole ollut häntä koskeva asia. Kaukalon ja turvaistuimet on kyllä valinnut ja hommannut itsekseen. Vaatteista sanoo mielipiteensä ja saattaa jotain kaupasta valita mutta ei lähde itsekseen lastenvaatteita ostamaan.

Vierailija
9/11 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin oli olevinaan kiinnostunut esikoisen kohdalla, etten mä olis loukkaantunut. Ja kiersi siis mun kanssa kaupasta toiseen.

Turvaistuimista oli eri tavalla kiinnostunut turvallisuuden ja asennettavuuden takia.

Muttä mä kyllä mä olen saanut päättää yksin kaikki muut, vaikka miestä mukana raahasinkin.

Nyt ostaisin ne yksin, ei se mun mielestä ole mikään juttu, että edes täytyisi olla kiinnostunut. Pääasia, että kehuu mun hankintoja ;D

Ja kaikkein tärkeintä on kuitenkin hänen lapsiinsa ja kotiin panostama aika ja vaiva.

Vierailija
10/11 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hyväksýtin valinnan miehellä. Aiemmilla kerroilla mies on kiertänyt mukana kaupoissa. Nyt ostinkin nettikaupasta, niin kävi helposti ruudulta. :)

Vierailija
11/11 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta värimaailman (tyttövauva tulossa) sain valita mieleni mukaan.