Hui, mikä kokemus...
Vaunut kaatuivat, kun vein vauvaa ulos. Viimeisellä portaalla vaunujen jarru jotenkin loksahti päälle, enkä ollut varautunut äkkipysähdykseen, horjahdin pahasti ja vaunut pääsivät kaatumaan eteenpäin, ei ihan ympäri, mutta kumoon kuitenkin. ONNEKSI oli laittanut vilttejä yllin kyllin, kun on kylmä ja tuulee, ei vauva päässyt paljoa liikahtamaan. Säikähti vain ja itki hiukan ja rauhoittui nukkumaan. Ääk, kädet tärisi kuin viimeistä päivää ja taisipa itkukin tulla, kun niin säikähdin.
Kommentit (2)
Eipä tosiaan ihme että säikähdit, ja onneksi ei käynyt pahemmin.
Kaikkia vahinkoja ei voi ehkäistä; kerran mieheni nosti lattialta kaapin päälle ison muuttolaatikollisen mappeja pois lapsen ulottuvilta, eikä hoksannut että laatikon reuna jäi kaapin oven kohdalle. Lapsi sit meni ja avasi kaapin, jolloin toi raskas laatikko syöksyi alas sieltä. Kun ton kaamean ryminän jälkeen tuli ihan hiljaista, niin mä olin VARMA että lapsi jäi sinne alle ja kuoli.Mut lapsi istui shokissa laatikon vieressä, ja laatikko oli ohittanut lapsen aivan parin sentin päästä. Lapsessa ei ollut naarmuakaan, mut oltiin niin pelästyneitä että itku pääsi molemmilta. Enkä mä edelleenkään tajua, miten toi laatikko pääsi putoamaan, ja miten se ei pudonnut lapsen päälle. Ei saatu sitä miehen kanssa enää putoamaan vaikka rynkytettiin ovea, ja sit kun se vihdoin putos, niin lapsen ois pitänyt olla ihan siinä alla. Mieletön tuuri pikkuisella.
kauheeta =( olisin varmasti kans itkeny =(
on kyl mullekin käyny sillei et nostin vauvan kaukalon ku oli kotona siinä siis ilman vöitä, olin sen kahvan laittanu huonosti ja se naksahti ja vauva oli 6 kk lensi naamalle, hui kamala! ei ollu pitkä pudotus ku ehin vasta ihan pikkasen nostaa, no soitin paniikissa lääkäriin ku itkin vaan ja tärisin, valvoin sit koko yön ja tarkistin vauvan vointia, ei onneksi pahemmin sattunu, vauva itki hetken mut ei tullu ees kuhmua tai mustelmaa... se oli pelotyttavaa!