Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oulu: Hintan vai Kastellin ala-aste?

Vierailija
19.01.2010 |

Olen kyselemässä teidän oululaisten mielipiteitä, kumpaan kouluun minun kannattaisi lapseni ilmoittaa ekaluokalle? Eli Hintan ala-asteelle vai Kastellin yhtenäiskouluun?

Olen siis se sama nainen, joka on jo täällä aiemmin kysellyt Oulun asuinalueista. Sain hienosti vastauksia, kiitos niistä. :) Nyt olen koulujen opasta lukiessani päättänyt, että lapseni menevät joko Kastellin tai Hintan ala-asteelle. Tyttäreni aloittaa koulun normaalisti ekaluokalla, pojalle haetaan joko koulunlykkäystä tai sitten pienryhmäopetusta. Jos päädymme tuohon jälkimmäiseen, joudumme valitsemaan koulun vain niistä vaihtoehdoista, jossa ko. opetus on mahdollinen.

Kiitos!

Ap.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäkai se eniten riippuu, kumpi lähempänä?

Vierailija
2/6 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja asunto hakusessa. Minulla on noista molemmista paikoista yhtä pitkä matka työpaikalleni ja uusi koti on haussa nimenomaan noilta alueilta.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin tuo Kastelli mietityttää, kun se on yhtenäiskoulu. Tosin siellä on ala-asteella vähemmän oppilaita kuin Hintassa.

Ap.

Vierailija
4/6 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat nimittäin eri puolilla Oulujokea... Jos asutte "väärällä puolen" jokea (kouluun nähden siis), niin Oulujoen ylitys mahdollisesti joutuisi menemään moottoritien siltaa pitkin (tietysti sitä kevyenliikenteen väylää) mutta onhan se varmaan koululaiselle aika kurja paikka kulkea...

Vierailija
5/6 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako se yhteiskoulu olla vielä ollut kauaa toiminnassa? entisenä Oululaisena en tiedä, jos on juuri avattu niin tuskin vielä paljon kokemuksia ihmisillä siitä. Eikse tule/tullut sinne sairaalantalojen taakse?

Hakekaa molempiin kouluihin jos pakko hakea jo nyt, ja sitten asuinpaikan mukaan valitsette. Joen toiselta puolelta tulee todellakin ihan liian pitkä koulumatka, ja vaikka kulkisitte autolla/bussilla, niin on tylsä jos kaikki kaverit asuu siellä koulun lähellä.

Hintasta ei kokemusta, mutta asuinalueena Kastelli on oikein mukava ;-) Joki vieressä ja kaupunnille lyhyt matka.

Onnekkaat Ouluun muuttajat! Oulu on Suomen mukavin kaupunki.

Vierailija
6/6 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ope sieltä