Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Finnair perii ylihintaa ja pahasti!

Vierailija
19.01.2010 |

Olemme lähdössä Disneylandiin Pariisiin ja vertailin lentojen hintoja.

Finnair:

lähtö to klo 7.35 ja paluu su lähtö klo 19.00

hinta 1034,- 2 aikuista + lapsi

Air France:

lähtö to klo 7.35 ja paluu su lähtö klo 19.00

hinta 734,- 2 aikuista + lapsi

Lippujen myyjänä Air Frace ja lento Finnair. Eli säästää 300,- kun katsoo, mistä liput ostaa. Paikat on kuitenkin samassa koneessa!

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin meillä on käynyt niin että Finnairilla on ollut halvimmat lennot Varsovaan, Budapestiin ja Berliiniin :)

Lennot Malevilla 99e

Finskillä olis ollu 179e!

Ja meidän perheessä on 6 henkeä, että aika iso säästö!

Vierailija
22/40 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin meillä on käynyt niin että Finnairilla on ollut halvimmat lennot Varsovaan, Budapestiin ja Berliiniin :)

Lennot Malevilla 99e Finskillä olis ollu 179e! Ja meidän perheessä on 6 henkeä, että aika iso säästö!

niin Malevilla oli kalliimmat lennot kun Finnairilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä ei vielä hotellia varattu, niin tjäreborgilla myös ihan kilpailukykyiset hinnat ja siihen kuuluu hotelliyöt+lennot. Ja vaihtoehtoina kaikki mahdolliset lentoyhtiöt...

Sitten niillä tällä hetkellä ihan kivoja tarjouksia, kuten:

Kids Free ajalla 3.1.-1.4.2010

Täysihoito ilmaiseksi, kun varaat ennen 1.2.2010 jne.jne.

Tässä linkki:

http://www.tjareborg.fi/disney

Vierailija
24/40 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäs Finnairin henkilökuntaa olevan paikalla....

töihin, jotkut ei. Sä varmaan kuulut jälkimmäiseen :p

"Pääsee"?

Mitä ihmeen pääsemistä siinä on? Firmalla menee huonosti ja tulevaisuus on melkoisen synkkä.

AY-liike ajaa koko konsernin tuhoon vielä.

Vierailija
25/40 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samat lennot + pääsyliput Disneyworldiin tulee halvemmaksi ottaa niin, että hotelli Disneyworldin sivuilta ja lennot erikseen.

Nyt hinnaksi tulee noin 1650,- sis 4 päivän liput.

Tjareborgilla hinta 1820,- ilman 4 päivän sisäänpääsylippuja.

ap

Vierailija
26/40 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Walt Disney World on Floridan Orlandossa.

Vierailija
27/40 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos,jos vastaat :)

Vierailija
28/40 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki new york 258 e Finnair.

Vierailija
29/40 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toden näkköisesti halvemmalla kuin AF

Vierailija
30/40 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos,jos vastaat :)

Lentoja kannattaa hakea esim. www.vertaa.fi tai www. skyscanner.net.

Itse varaan useimmiten joko ebookersin tai supersaverin kautta, koska niillä on myös tarvittaessa asiakaspalvelu Suomessa, ja maksaminen onnistuu nettipankin kautta.

Vierailija
31/40 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun SMT juhli synttäreitä niin Finnairilta irtosi lentolippuja 200 € hinnalla Bostoniin.

Vierailija
32/40 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua nyt harmittaa, kun en pääse tekemään tarjoilijan / siivoojan / palvelijan hommia järkkyihin olosuhteisiin, järkyttävillä työajoilla.

Ai mut enhän mä koskaan ole Finnairille hakenutkaan. Ilmankos!

Vierailija
33/40 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeiset 12 vuotta. Finskin taso on laskenut ja laskenut, palvelu on ihan toisinaan ihan peestä ja hinnat on yleensä aina kalliimmat kuin kilpailijoiden. Muistan kun alunperin muutin ulkomaille oli Finnair vielä tosi "cool" pulju, eipä ole enää :-( valitettavasti! Hitto kun se uus pomo saisikin siellä jotain aikaan nyt, peukut pystyyn!

Vierailija
34/40 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ainakin tähän asti ollut luotettava ja turvallinen, tosin ay-liike tekee tuhojaan. Suosin suoria lentoja, tarkkaa ja selkeää hinnoittelua (tiedät heti alussa mitä maksaa eikä ole kummallisia lisämaksuja), toimivia aikatauluja, pääkenttien käyttöä (halpisyhtiöiden kentät ovat usein ns. hevonkuusessa). Näistä olen valmis maksamaan extraa.

Ja hienosti finski toimitti myöhässä olleet matkalaukut kotiovelle kun pahimman suman aikaan ei laukku "ehtinyt" liittymälennolle.

Ja finskillä on välillä todella halpoja tarjouksia, parhaimmillaan olen lentänyt wieniin ja pariisiin alle 300e ( sis. 2 henkeä, suora menopaluu + kotimaan liittymälennot).

Ja tosiaan se hinta ei ole se tärkein vaan toimivuus ja mukavuus =)

Vierailija
35/40 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua nyt harmittaa, kun en pääse tekemään tarjoilijan / siivoojan / palvelijan hommia järkkyihin olosuhteisiin, järkyttävillä työajoilla. Ai mut enhän mä koskaan ole Finnairille hakenutkaan. Ilmankos!

sitten on huudella että Finnairin henkilökuntaa on paikalla? Ei täällä ruuuan tekoon koskevissa keskusteluissakaan huudella että on Siwan myyjä tai Atrian lihanleikkaaja paikalla...

Vierailija
36/40 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka suomalainen oikeasti hyötyy siitä, jos Suomesta lähtee oma lentoyhtiö? Ei ainakaan suomalaiset. Ne aamulennot Suomesta muualle ja illaksi kotiin on unta vaan. Ja en ole Finskillä töissä, ainoastaan käytän firman palveluita. Maatoimintoväki haisee.

Vierailija
37/40 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua nyt harmittaa, kun en pääse tekemään tarjoilijan / siivoojan / palvelijan hommia järkkyihin olosuhteisiin, järkyttävillä työajoilla. Ai mut enhän mä koskaan ole Finnairille hakenutkaan. Ilmankos!

sitten on huudella että Finnairin henkilökuntaa on paikalla? Ei täällä ruuuan tekoon koskevissa keskusteluissakaan huudella että on Siwan myyjä tai Atrian lihanleikkaaja paikalla...

kun en itse huudellut. Minusta on silti naurettavaa tulla elvistelemään, että on "päässyt" Finskille töihin. Itse en kehuisi, jos olisin "päässyt tarjoilemaan ja kuuntelemaan asiakkaiden vittuilua.

Vierailija
38/40 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.airfrance.fr

Tosiian lento on Finnairin koneella.

Vierailija
39/40 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lähdöt vasta puolen päivän jälkeen ja me haluamme lähteä aamusta aikaisin.

Olen tarkistanut asian.

Paras paikka lippujen etsimiseen on www.halvatlennot.fi

ap

Vierailija
40/40 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en itse huudellut. Minusta on silti naurettavaa tulla elvistelemään, että on "päässyt" Finskille töihin. Itse en kehuisi, jos olisin "päässyt tarjoilemaan ja kuuntelemaan asiakkaiden vittuilua.

Kunhan heitin alunperin tyhmään kommenttiin toisen tyhmän kommentin :p

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi