Finnair perii ylihintaa ja pahasti!
Olemme lähdössä Disneylandiin Pariisiin ja vertailin lentojen hintoja.
Finnair:
lähtö to klo 7.35 ja paluu su lähtö klo 19.00
hinta 1034,- 2 aikuista + lapsi
Air France:
lähtö to klo 7.35 ja paluu su lähtö klo 19.00
hinta 734,- 2 aikuista + lapsi
Lippujen myyjänä Air Frace ja lento Finnair. Eli säästää 300,- kun katsoo, mistä liput ostaa. Paikat on kuitenkin samassa koneessa!
Kommentit (40)
tosin meillä on käynyt niin että Finnairilla on ollut halvimmat lennot Varsovaan, Budapestiin ja Berliiniin :)
Lennot Malevilla 99e Finskillä olis ollu 179e! Ja meidän perheessä on 6 henkeä, että aika iso säästö!
niin Malevilla oli kalliimmat lennot kun Finnairilla.
Jos teillä ei vielä hotellia varattu, niin tjäreborgilla myös ihan kilpailukykyiset hinnat ja siihen kuuluu hotelliyöt+lennot. Ja vaihtoehtoina kaikki mahdolliset lentoyhtiöt...
Sitten niillä tällä hetkellä ihan kivoja tarjouksia, kuten:
Kids Free ajalla 3.1.-1.4.2010
Täysihoito ilmaiseksi, kun varaat ennen 1.2.2010 jne.jne.
Tässä linkki:
http://www.tjareborg.fi/disney
Näyttäs Finnairin henkilökuntaa olevan paikalla....
töihin, jotkut ei. Sä varmaan kuulut jälkimmäiseen :p
"Pääsee"?
Mitä ihmeen pääsemistä siinä on? Firmalla menee huonosti ja tulevaisuus on melkoisen synkkä.
AY-liike ajaa koko konsernin tuhoon vielä.
samat lennot + pääsyliput Disneyworldiin tulee halvemmaksi ottaa niin, että hotelli Disneyworldin sivuilta ja lennot erikseen.
Nyt hinnaksi tulee noin 1650,- sis 4 päivän liput.
Tjareborgilla hinta 1820,- ilman 4 päivän sisäänpääsylippuja.
ap
Walt Disney World on Floridan Orlandossa.
ja toden näkköisesti halvemmalla kuin AF
Kiitos,jos vastaat :)
Lentoja kannattaa hakea esim. www.vertaa.fi tai www. skyscanner.net.
Itse varaan useimmiten joko ebookersin tai supersaverin kautta, koska niillä on myös tarvittaessa asiakaspalvelu Suomessa, ja maksaminen onnistuu nettipankin kautta.
Helsinki new york 258 e Finnair.
kun SMT juhli synttäreitä niin Finnairilta irtosi lentolippuja 200 € hinnalla Bostoniin.
Kyllä mua nyt harmittaa, kun en pääse tekemään tarjoilijan / siivoojan / palvelijan hommia järkkyihin olosuhteisiin, järkyttävillä työajoilla.
Ai mut enhän mä koskaan ole Finnairille hakenutkaan. Ilmankos!
viimeiset 12 vuotta. Finskin taso on laskenut ja laskenut, palvelu on ihan toisinaan ihan peestä ja hinnat on yleensä aina kalliimmat kuin kilpailijoiden. Muistan kun alunperin muutin ulkomaille oli Finnair vielä tosi "cool" pulju, eipä ole enää :-( valitettavasti! Hitto kun se uus pomo saisikin siellä jotain aikaan nyt, peukut pystyyn!
on ainakin tähän asti ollut luotettava ja turvallinen, tosin ay-liike tekee tuhojaan. Suosin suoria lentoja, tarkkaa ja selkeää hinnoittelua (tiedät heti alussa mitä maksaa eikä ole kummallisia lisämaksuja), toimivia aikatauluja, pääkenttien käyttöä (halpisyhtiöiden kentät ovat usein ns. hevonkuusessa). Näistä olen valmis maksamaan extraa.
Ja hienosti finski toimitti myöhässä olleet matkalaukut kotiovelle kun pahimman suman aikaan ei laukku "ehtinyt" liittymälennolle.
Ja finskillä on välillä todella halpoja tarjouksia, parhaimmillaan olen lentänyt wieniin ja pariisiin alle 300e ( sis. 2 henkeä, suora menopaluu + kotimaan liittymälennot).
Ja tosiaan se hinta ei ole se tärkein vaan toimivuus ja mukavuus =)
Kyllä mua nyt harmittaa, kun en pääse tekemään tarjoilijan / siivoojan / palvelijan hommia järkkyihin olosuhteisiin, järkyttävillä työajoilla. Ai mut enhän mä koskaan ole Finnairille hakenutkaan. Ilmankos!
sitten on huudella että Finnairin henkilökuntaa on paikalla? Ei täällä ruuuan tekoon koskevissa keskusteluissakaan huudella että on Siwan myyjä tai Atrian lihanleikkaaja paikalla...
Kuka suomalainen oikeasti hyötyy siitä, jos Suomesta lähtee oma lentoyhtiö? Ei ainakaan suomalaiset. Ne aamulennot Suomesta muualle ja illaksi kotiin on unta vaan. Ja en ole Finskillä töissä, ainoastaan käytän firman palveluita. Maatoimintoväki haisee.
Helsinki new york 258 e Finnair.
Kyllä mua nyt harmittaa, kun en pääse tekemään tarjoilijan / siivoojan / palvelijan hommia järkkyihin olosuhteisiin, järkyttävillä työajoilla. Ai mut enhän mä koskaan ole Finnairille hakenutkaan. Ilmankos!
sitten on huudella että Finnairin henkilökuntaa on paikalla? Ei täällä ruuuan tekoon koskevissa keskusteluissakaan huudella että on Siwan myyjä tai Atrian lihanleikkaaja paikalla...
kun en itse huudellut. Minusta on silti naurettavaa tulla elvistelemään, että on "päässyt" Finskille töihin. Itse en kehuisi, jos olisin "päässyt tarjoilemaan ja kuuntelemaan asiakkaiden vittuilua.
mutta lähdöt vasta puolen päivän jälkeen ja me haluamme lähteä aamusta aikaisin.
Olen tarkistanut asian.
Paras paikka lippujen etsimiseen on www.halvatlennot.fi
ap
kun en itse huudellut. Minusta on silti naurettavaa tulla elvistelemään, että on "päässyt" Finskille töihin. Itse en kehuisi, jos olisin "päässyt tarjoilemaan ja kuuntelemaan asiakkaiden vittuilua.
Kunhan heitin alunperin tyhmään kommenttiin toisen tyhmän kommentin :p
Lennot Malevilla 99e
Finskillä olis ollu 179e!
Ja meidän perheessä on 6 henkeä, että aika iso säästö!