Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka on ihastuneet toiseen, vaikka

Vierailija
19.01.2010 |

naimisissa?

Mieheltä ei heru huomiota eikä juuri arjen apua asioissa ja nyt huomaan ihastuneeni mieheen, joka on huomioon ottava ja ystävällinen minua kohtaan.

Inhoan itseäni, tämä ei ole lainkaan sopivaa!!!!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä olen ollut tosi ihastunut ja nyt on sellainen kausi että haaveilen vähän väliä tosi kovasti jostain, monestakin eri tuttavasta tai naapurista tms. Se piristää kamalan tylsää arkea.

Miehessäni ei ole isompia vikoja ja on minulle paras mahdollinen mies. Seksi on vähän tylsää ja se pistää haaveilemaan miehen renttukaverista ja hetkistä sen poikamiesboksissa. Oikeasti en tekisi mitään.

Vierailija
22/33 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtuisi, jos sanoisitte nuo ajatukset miehelle ääneen: No, ei sussa nyt isompia vikoja oo, aika laiskahan sä oot, niin ja seksi on kyllä aika tylsää, tuleekin haaveiltua tosi usein siitä sun kaverista Jonesta, ois varmaan aika kuumaa meininkiä..en mä tietysti mitään tekis, mutta kun tää arki sun kanssa on niin kauhean tylsää.

Tai jos mies sanoisi: Ei mua sun tiuskiminen tai raskausarvet haittaa, tietysti ajattelen sitä mun työkaveria aika paljon, se on 20v ja sen rinnat näyttää aika kiinteiltä hehheh..oishan se ihan kiva jos oisit yhtä timmi kuin se Minna, mut kun meillä on noi lapset niin ei tässä nyt viiti ruveta vaihtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä olen ollut tosi ihastunut ja nyt on sellainen kausi että haaveilen vähän väliä tosi kovasti jostain, monestakin eri tuttavasta tai naapurista tms. Se piristää kamalan tylsää arkea.

Miehessäni ei ole isompia vikoja ja on minulle paras mahdollinen mies. Seksi on vähän tylsää ja se pistää haaveilemaan miehen renttukaverista ja hetkistä sen poikamiesboksissa. Oikeasti en tekisi mitään.

Haaveilen että kerrankin pääsisi syöksymään toistemme kimppuun ja sängylle (tai vaikka keittiön pöydälle) sillä sekunnilla kun alkaa naitattamaan. Ei tarvitsisi odotella että lapset nukahtaa tai tekisi hiljaiset pikapanot vessassa (jolloin en edes saa). Seksi miehen kanssa on niin tuttua ja suurin kiihko on laimentunut vuosien aikana, hyvää seksiä toki.

Vierailija
24/33 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan taatusti minunkin mieheni on joskus haaveillut toisesta naisesta. Voi olla minun kaveri tai joku muu. Aivan sama niin kauan kuin mitään ei tapahdu.

tapahtuisi, jos sanoisitte nuo ajatukset miehelle ääneen: No, ei sussa nyt isompia vikoja oo, aika laiskahan sä oot, niin ja seksi on kyllä aika tylsää, tuleekin haaveiltua tosi usein siitä sun kaverista Jonesta, ois varmaan aika kuumaa meininkiä..en mä tietysti mitään tekis, mutta kun tää arki sun kanssa on niin kauhean tylsää.

Tai jos mies sanoisi: Ei mua sun tiuskiminen tai raskausarvet haittaa, tietysti ajattelen sitä mun työkaveria aika paljon, se on 20v ja sen rinnat näyttää aika kiinteiltä hehheh..oishan se ihan kiva jos oisit yhtä timmi kuin se Minna, mut kun meillä on noi lapset niin ei tässä nyt viiti ruveta vaihtaa.

Vierailija
25/33 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan miestäni ja hän minua. Olen kuitenkin ollut liittomme aikana muutaman kerran ihastunut ja niin myös mieheni. Emme kuitenkaan ole tehneet ihastumisillemme mitään (ainakaan minä en ole). Minusta se on ihan normaalia ja kivaakin, laittaa vähän vipinää arkeen. Tunteet eivät jähmety ja kuole kun löytää elämänkumppaninsa, kaikenlaista voi tapahtua.

Mutta ap, et vielä voi tietää olisiko tämä ihastus yhtä huomioon ottava arjessa kuin hän on nyt. Ja olet tosi viisas jos yrität korjata nykysuhteesi ensin. Jos alat vehdata ihastuksen kanssa nyt, siitä ei seuraa kuin murhetta.

Vierailija
26/33 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomannut miehestään että on ollut toiseen naiseen ihastunut? Mietin vain että näkyykö minusta kuinka täpinöissäni olen kun mieheni ystävä tulee meille kylään. Mies ei ole koskaan puhunut että olisi jotakin huomannut. Sen sijaan on ääneen epäillyt että oma kaverinsa (eräs toinen kaveri) olisi ollut minuun ihastunut. Samaa olin itsekin miettinyt.

5

Vierailija
27/33 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ylipäätään ollenkaan.

tapahtuisi, jos sanoisitte nuo ajatukset miehelle ääneen: No, ei sussa nyt isompia vikoja oo, aika laiskahan sä oot, niin ja seksi on kyllä aika tylsää, tuleekin haaveiltua tosi usein siitä sun kaverista Jonesta, ois varmaan aika kuumaa meininkiä..en mä tietysti mitään tekis, mutta kun tää arki sun kanssa on niin kauhean tylsää. Tai jos mies sanoisi: Ei mua sun tiuskiminen tai raskausarvet haittaa, tietysti ajattelen sitä mun työkaveria aika paljon, se on 20v ja sen rinnat näyttää aika kiinteiltä hehheh..oishan se ihan kiva jos oisit yhtä timmi kuin se Minna, mut kun meillä on noi lapset niin ei tässä nyt viiti ruveta vaihtaa.

Vierailija
28/33 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mäkin ihmettelen, että kukaan ei ole huomannut mun ja mieheni veljen välisiä tunteita, jotka on jatkunut yli 10 v. Ollaan kuitenkin isolla porukalla oltu paljon tekemisissä.. Että niin se päänsisäinen ja ulospäin näkyvä ajatus ja käyttäytyminen voi poiketa toisistaan. summa summarum; kukaan meistä ei tiedä mitä toisen pään sisällä liikkuu.

Vierailija
29/33 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kuitenkin epäillyt että toinen ystävänsä on minuun ihastunut ja samaa olin itsekin ajatellut. Miksi nyt ei tätä huomaa? Tai ehkä on huomannutkin. Nykyään meillä on lapsia, ehkäpä ajattelee että ne "hidastavat", eikä tarvi olla huolissaan. Itsekin olen sanonut että jos mies haluaisi jättää minut ja yhteiset lapsemme niin antaa mennä. Ei olisi silloin minkään arvoinen.

5/28

Vierailija
30/33 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika hurjaa...et rakastaa toista ja on ihastunut toiseen..

Vierailija
31/33 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa uskoa etteikö tarkkasilmäinen jotain huomaa.

Mutta mäkin ihmettelen, että kukaan ei ole huomannut mun ja mieheni veljen välisiä tunteita, jotka on jatkunut yli 10 v. Ollaan kuitenkin isolla porukalla oltu paljon tekemisissä.. Että niin se päänsisäinen ja ulospäin näkyvä ajatus ja käyttäytyminen voi poiketa toisistaan. summa summarum; kukaan meistä ei tiedä mitä toisen pään sisällä liikkuu.

Vierailija
32/33 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuminen, ihastuminen - lähinnä kemiallinen reaktio.

Toisen ihmisen rakastaminen on ihan eri asia.

Vierailija
33/33 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi se tuoksu aiheutti minussa valtavan tunnemyrskyn!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi