Miksi et ole facebookissa? aiotko liittyä lähitulevaisuudessa?
Kommentit (19)
en edes että nimeni voisi löytyä. en jaksaisi ihmetellä ketä haluan kaveriksi. en keksisi mitään höpinää mitkä muut voi nähdä, todennäköisesti haukkuisin pomoni ja saisin potkut.
olen katsonut kaverin kanssa joka on fb:ssä, kyllästyin aika pian.
paljon kivempaa täällä ja ihmetellä ;)
jos liittyisin, vain siksi että voisin löytää jonkun hukkaamani henkilön jollen en enää kehtaa/ saa aikaiseksi soittaa.
en aijo liittyä.
ja musta on ihanaa nähdä heitä IRL. En kaipaa kontakteja joltain tutuntutuntutulta vuosien takaa.
Sähköpostiin saamani kutsut eivät ole houkutelleet liittymään. Joutuisin tekemään ikäviä valintoja, haluanko jonkun FB-kaveripiiriini vai en. Sain kutsun mm. kosmetologiltani. En kaipaa tällaisia "ystäviä". Kosmetologi pysyköön kosmetologina. Hän on taitava työssään, mutta en halua tietään hänen yksityiselämästään.
Ei kiinnosta. Tulee mieleen, että se on kilpailua kellä on eniten kavereita.
Mulla ei kauheesti kavereita ole ja heihin pidän muilla keinoila yhteyttä.
Lisäksi en tarvitse yhtään uuta nettijuttua, jossa tulee vietettyä liikaa aikaa. Tämä av on jo yksi sellainen.
juu, aluksi se oli ihan jännää nähdä, kuka on pyytänyt kaveriksi, onko vanhoja koulukavereita, mitähän päivityksiä ihmisillä on tms. Mutta ei sitä jaksanut enää, se vei päivästä ihan liikaa aikaa. Sain sieltä mitä halusinkin eli parin kadoksissa olevan hyvän kaverin "takaisin" ja olemme yhteyksissä muuten kuin facebookin kautta ja näemmekin joskus.
En missään tapauksessa halua olla missään "esillä", ja mieluiten pidän yhteyttä ystäviini ihan erikseen, yhteen kerrallaan, jolloin keskityn vain häneen (tai esim. koko perheeseen jos on perhetutuista kyse).
Ei ole aikomustakaan liittyä. Ei kiinnosta. Tulee mieleen, että se on kilpailua kellä on eniten kavereita.
Mulla ei kauheesti kavereita ole ja heihin pidän muilla keinoilla yhteyttä.
Lisäksi en tarvitse yhtään uuta nettijuttua, jossa tulee vietettyä liikaa aikaa. Tämä av on jo yksi sellainen.
mikä olisi tarpeeksi neutraalia, ettei kimpoile mistään takaisin (tämä on minulle hyvin hyvin vaikeaa) eikä anna liikaa infoa niille, kenelle se ei kuulu. Potkut tulis mullekin varmaan...
Enkä halua tietää kaikkien ihmisten kaikkia asioita, jotkut kun ei osaa suodattaa yhtään..
Se ärsyttää tosin, että joistakin entisistä (??) tutuista ei nykyään enää kuule mitään kun asiat on jo kerrottu ns. kaikelle kansalle FB:ssa, miksi siis ottaa enää meilitse tai puhelimitse yhteyttä..
"ystävistä", joita facebookissa.
Koko touhu ihme näyttelemistä.
ole, en aio liittyä. Ei ole mitään järjellistä syytä liittyä ja minulla on elämä netin ulkopuolellakin, enkä tarvitse laumoittain muka-ystäviä.
Jo sähköpostin lukeminen ja perussurffailu vie kuitenkin päivästä aivan liian paljon aikaa. Mun elämässä ei myöskään tapahdu niin suuria pieniä asioita, että jaksaisin raportoida niitä kaikille. Varmasti kokisin myös vaikeana ystäväpyyntöjen torjumisen. Niin ja musta tuntuu jo nytkin hassulta "vakoilla" tuttujen elämää miehen tunnuksilla.
Mutta, olen välillä meinannut liittyä, kun tuntuu, että olen monesta asiasta ulkopuolinen, esim tapahtumakutsuija saan vain silloin tällöin sähköpostiin niiltä, jotka muistaa, että mä enoo fb:ssä.
joita ehkä vain moikkaisin kadulla, mitään pikkuisia ja isompiakaan juttuja elämästäni sekä päivieni kulusta. Minusta koko ajatus tuntuu varsin oudolle, mutta ehkä olen itse vaan outo....
Tai sitten olen sulkeutunut. Muutenkin juttelen ystävieni kanssa IRL sellaisia melko pinnallisia asioita, yhden paremman ystävän kanssa IRL syvällisiäkin. En sellaisia juttelisi FB:ssa.
enkä halua seurustella oppilaitteni kanssa netissä.
Täysin samat perustelut kuin jo aiemmin on esitetty. Minusta lisäksi enemmän teinien touhua, kuin aikuisten ihmisten.
En halua, että netissä olisi minun nimelläni/minusta mitään tietoja. Eihän sitä voi kontrolloida mitenkään. Eipä olisi aikaa edes päivitellä mitään tietoja, mutta suurin syy on ettei voisi vähempää kiinnostaa. Facebookatkoon muut ihan rauhassa.
en näe mitään tarvetta siihen.
Moni tuttuni on jo nyt todella kyllästynyt siihen, että joutuu ottamaan ystäviksi kohteliaisuussyistä sellaisia, joita ei haluaisi. Kyllästyneitä siihen, että ollaan esillä koko ajan.
Ihan hyvin on kavereita riittänyt ilman facebookkiakin.
koska minulla on ihan oikea elämä...
En halua tuhlata elämästäni sekuntiakana asioihin, jotka eivät ole oikeasti tärkeitä.
En halua koukuttua sinne enkä alkaa elää siellä "mulla menee mahtavasti" -elämää.
en halua kertoa muille asioistani.