Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3v ja 5v lasten koko?

Vierailija
18.01.2010 |

3v ja 5v lasten pituus? Paino?

- osaako 5v lapsenne lukea, entä laskea?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa lukea aika paljon sanoa (jotka "oppinut ulkoa") ja kirjoittaa noin 20 sanaa, mutta ei siis voi sanoa että osaisi lukea! Kaksikielinen.

Osaa aika hienosti laskea molemmilla kielillä, asuinmaan kielellä niin pitkälle kun pippuri kasvaa ja suomeksi horjuvasti ehkä noin sataan..

Vierailija
2/7 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa lukea. Osaa laskea numerot 1-20, mutta ei osaa esim. yhteenlaskua paitsi ehkä 1+2 tasoa hieman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät osaa lukea, laskevat n. 20:een.

Vierailija
4/7 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osannut lukea jo vuoden, laskee hyvin peruslaskuja vain. On kielellisesti lahjakkaampi kun matemaattisesi (mm. kääntää mielessään sanoja väärin päin, kerran ällistytti minua kysymällä "äiti mikäs olis 'irottoom' toisin päin" mutta laskee yhteen alle 10 luvuilla jos jaksaa innostua)

Pituus / paino 5v-neuvolassa 117cm / 22kg, nyt pituutta pari senttiä lisää ja painoa kilon verran lisää.

Vierailija
5/7 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

115cm / 20kg (Mä ite olin tismalleen saman kokoinen 7-vuotiaana :D) Ei osannut lukea, mutta tunsi kirjaimet. Laski jotain alle 10 yhteenlaskuja ja ainakin sataan osasi etuperin ja takaperin.

3v poika oli neuvolassa 94cm / 16kg. Poika osaa "lukea" sanan poliisi :D

Vierailija
6/7 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meidän onkin pieniä. 5,5 v. 17kg ja 107 cm. 3,5 v. 94 cm ja olisiko n. 13 kg. 5 -vuotias ei vielä lue, mutta kirjoittaa jonkin verran ja tuntee kirjaimet. Laskee pieniä yhteenlaskuja. Pienempi luonnollisesti ei vielä lue eikä laske :-) Luettelee numerot kahdella kielellä melkein 20 saakka. Lapset siis myös kaksikielisiä.

Vierailija
7/7 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

99 cm, 17 kg. Ei lue eikä laske laskuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi