Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon yleensä maksaa linssit silmälaseihin?

Vierailija
18.01.2010 |

Mulla toisessa silmässä hyvä näkö ja toisessa -0,5 joten arvoikaa NOIN hinta..?

Nettisivuilta en löytänyt, pelkkiä kehyksiä vain!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi lasit noin pienellä taittovirheellä

Vierailija
2/7 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ilmeisesti käytä laseja koko ajan?

Tarvitsetko kovitetun pinnan, heijasteenestot jne?

Voinpa kertoa että mun moniteholasit marsoi yhteensä 973 €! Linssit maksoi yli 400 €/kpl.

Pääset onneksi paljon halvemmalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla ajoon vain ja ainoastaan tarvitsen laseja, muutoin en lainkaan. Optikko suositteli vaikka onkin pieni vika vain.

En edes tiedä mitkä linssit mulle, oon ihan pihalla noista kun nyt vasta ajankohtainen asia!

Kai se naikkonen tietää millaiset linssit mulle kun teki näöntarkastuksen :D Ai oonko vähän joo joo-nainen? :))

Vierailija
4/7 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maksaa silmälaseista melkein tonnin, kantsii kyllä harkita jo laserleikkausta. Ite olen käyny "monivammaisine" silmineni ja tunnen 5 ihmistä jotka ovat käyneet, kaikilla minä mukaan lukien onnistunut erinomaisesti. Hinnat liikkuu viasta riippuen n. 1000-2000 per silmä..

Vierailija
5/7 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla tuon vahvuuden lisäksi sylinterivoimakkuutta tai prismoja. Toiseen silmään sulle tulee nollalinssi mutta koska tarkoituksena hankkia lasit ajamiseen olisi tärkeää että molemmissa linsseissä on heijastuksen estopinnoitteet jotta ajo ei häiriintyisi esim. ajavalojen häikäisyn vuoksi.

Vierailija
6/7 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maksaa silmälaseista melkein tonnin, kantsii kyllä harkita jo laserleikkausta. Ite olen käyny "monivammaisine" silmineni ja tunnen 5 ihmistä jotka ovat käyneet, kaikilla minä mukaan lukien onnistunut erinomaisesti. Hinnat liikkuu viasta riippuen n. 1000-2000 per silmä..

Minulla on arvot piilareissa -8,5 ja 9,0 ja rilleissä vähän enemmän. Piilareita olen käyttänyt 14-vuotiaasta lähtien ja nyt ikää 42. Olen toki miettinyt useinkin leikkausta, mutta silmäläkärini ja optikkoni ovat suositelleet luopumaan ajatuksesta. Ja se johtuu siitä, että näin suuria voimakkuuksia ei yleensä saada nollaan eli näköapuja voisi joutua käyttämään sen jälkeenkin.

Silmälasit uusin vain kerran 5 vuodessa ja kertakäyttölinssejä pidän. Silmälasit on tietty kalliit mutta piilarit ei. Eli näillä avuin aion pärjätä toivon mukaan koko elämän. Minulla on ollut onnea siinä, että silmät on sietäneet piilareita niin hyvin eikä ongelmia ole koskaan ollut.

Vierailija
7/7 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukunäkö etenee jatkuvasti, eli saisi käydä leikkauksessa 3-5-vuoden välein

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän