Onko muita, jotka harrastavat lähes joka päivä seksiä?
Tuli mieleen kun eilen illalla ja tänä aamuna miehen kanssa touhuiltiin.
Meille iltaseksi on vähän niin kuin hyvänyön toivotus. Monesti hyvin pikainen toimitus, jonka jälkeen aletaan nukkua. Mutta aina se on hellä ja mukava hetki. Intohimoista seksiä harrastetaan yleensä viikonloppuisin.
Meistä tuo hyvänyönseksi on tosi mukavaa, joskus siihen liittyy pikainen "hyvää huomenta" seksi.
Onko muilla tällaista vai rakasteletteko te aina "täysillä"?
Kommentit (28)
kyllä harrastaisi seksiä vaikka monta kertaa päivässä mutta minua ei kerta kaikkiaan jaksa kiinnostaa. Hyvä jos kerran viikossa viitsin/jaksan vaivautua.
Ihanalta kyllä kuulostaa tuo ap:n tilanne. Kohtaisipa meilläkin halut ja tarpeet yhtä sopusointuisesti!
olen tehnyt periaatepäätöksen, että ANNAN miehelleni AINA, kun tulee pyytämään. Elin ennen häntä monta vuotta suhteessa, jossa seksiä oli n. 4-6xvuodessa =aivan liian harvoin. No, kääntyi tilanteeni toisinpäin: nykyään seksiä on viikossa n.10kertaa, mutta mieluummin siis näin!!!
Me harrastetaan kihlattuni kanssa seksiä joka päivä kerta tai pari. yleensä viikolla iltapäivällä kun töistä tullaan kotiin ja sitte illalla vielä ennen nukkumaan menoa. Viikonloppuisin joskus 3krt päivässä ja aina on yhtä ihanaa. Välistä on vaan pikaseksiä ja joskus kauvemmin kestää.
mutta minä olen joutunut toppuuttelemaan rouvaa tässä asiassa.
Villiä seksiä on nyt takana 24 vuotta, tämä mies tarvii nyt paussin ja rouva saa tuvautua ex-miehiinsä jos ei malta oottaa.
kyllä siinä paikat kuluu ja terskasta lähtee tunto ja nahat, jos joka päivä jyystää.
Kerran kuussa on tarpeeksi kun silloin jyystää kunnolla.
Eipä ole meillä tuollaista ei.. Halut eivät kohtaa ja seksistä on tullut tosi vaivaannuttavaa, kauheaa. Mua kiinnostaisi tietää, että miten ap pystyy sekstaamaan ikäänkuin kylmiltään, jos ei ole mitään esileikkejä? Vai sytytkö miehestäsi tuosta vaan ilman mitään esileikkejä? Itse olisin kuiva kuin Saharan aavikko, joten ei mitään pikaisia voisi edes ajatella ja ajatus siitä että vaikka liukkarin kanssa vaan survaistaisiin sisään tuntuu tosi ankealta. Toivottavasti ei ole liian henk.koht. kysymys ap:lle, mutta onhan tuo aihekin aika henkilökohtainen ;)
Mies oli sellainen pikakikkeli. Illalla suit sait vähän suditaan ja sitten homma ohi. Aamulla sitten puolihereillä taas kanki sisään ja muutama työntö ja ähkäisy.
Nykyisen miehen kanssa ei onneksi ole enää tuota. Vähän harvemmin, mutta laadukkaampaa.
kyllä harrastaisi seksiä vaikka monta kertaa päivässä mutta minua ei kerta kaikkiaan jaksa kiinnostaa. Hyvä jos kerran viikossa viitsin/jaksan vaivautua.
Ihanalta kyllä kuulostaa tuo ap:n tilanne. Kohtaisipa meilläkin halut ja tarpeet yhtä sopusointuisesti!