Ihanaa, sain Visa debitin s-pankkiin vaikka
luottotiedot kuralla, tosin vakituinen työ et se varmaan syynä saamiseen
S-tilillä onkin sitten rahaa aika paljon, kun oon käyttänyt pelkkää käteiskorttia enkä ole voinut nostaa rahoja kun sen verran kaukana toi pankki.
Kommentit (18)
totta, mutta tää kortti EI varmenna ellei osta netistä tai isommalla summalla.
ja et voi ostaa jos sillä tilillä ei oo rahaa. pöljä.
Luottokorttia varten syynätään paremmin.
ja et voi ostaa jos sillä tilillä ei oo rahaa. pöljä.
Se on tavallinen pankkikortti, johon on laitettu online-ominaisuus. Sen voi laittaa siihen extrana.
Mäkin olen samassa tilanteessa kuin sinä ja hihkuin onnesta kun sain oikean pankkikortin. Jostain sopimuspaperin tai nettipankin kohdasta sitten luin, että toimii vain onlinena, eli tarkistaa saldon. S-pankilla ei ole electronia, joten voivat laittaa tuollaisen ominaisuuden pankkikorttiin.
älkää haukkoko toisianne pöljiksi :) siis tää debit EI varmenna ostoksia, ellei osta netistä tai isommalla summalla. Ja netissä voi myös todellakin maksaa, se lukee mun sopimuksessa. On siis kuin tavallinen pankkikorttikin, maksu menee vain omalta s-tililtä.
Mulla on pelkkä debit, otin selvää. Debit online on mut tää ei ole sellainen.
Se on tavallinen pankkikortti, johon on laitettu online-ominaisuus. Sen voi laittaa siihen extrana.
Mäkin olen samassa tilanteessa kuin sinä ja hihkuin onnesta kun sain oikean pankkikortin. Jostain sopimuspaperin tai nettipankin kohdasta sitten luin, että toimii vain onlinena, eli tarkistaa saldon. S-pankilla ei ole electronia, joten voivat laittaa tuollaisen ominaisuuden pankkikorttiin.
Tilasin tavallisen kortin, luulin että tulin tavallinen kortti mutta paljastui myöhemmin että on varmentava.
Soititko siis ja kysyit vai mistä tiedät että ei ole varmentava?
Olisit varmaan saanut visa debit kortin ihan mistä tahansa pankista. Eikös se kuulu perusoikeuksiin eli kaikkien kuuluu saada vaikka ei olisikaan luottotiedot kunnossa.
Visa credit korttia et varmaankaan saa ilman luottotietoja.
siirrä kaikki s-tililläsi olevat rahat toiselle tilille ja koita sitten mennä ostamaan jotain "luotolla" EI MEINAAN ONNISTU! sorry vaan! =)
...sai valita ottaako ns. "aina varmentavan" vai ei-varmentavan kortin. Mä valitsin aina varmentavan kortin, koska en halua, että se menee miinukselle.
Netistä olen kai joskus ostanut jotakin sillä, ehkä.
Sillä siis voi ostaa ja tili voi mennä miinuksellekin. Ei tarkista tilin saldoa kuin kaupan omasta määräyksestä, eli jos kaupalla on joku raja (useimmiten 50 euroa) tai sitten jos kassa haluaa jostain syystä varmentaa tilin katteen.
Nordealla ja muilla on Visa Electron, joka varmentaa joka kerta tilin katteen.
S-Pankilla ei ole Electronia valikoimassa. Siksi siellä myönnetään Visa Debit kortti kaikille, myös luottotiedottomille. Luottokuntoisilla kortissa ei ole mitään rajoituksia, mutta luottotiedottomille siihen lisätään online-ominaisuus, eli kortti varmennetaan joka kerta.
Credit-kortit on sitten niitä luotto- tai maksuaikakortteja.
kampaamoihin. Myös kuukakauppoihin harvemmin käy.
kun hain korttia, kysyin onko varmentava ja kertoivat että ei varmenna vaan pitää tietää paljon on käytettävissä tilillä itse. Kysyin myös samaa kaupassa.
Joten ei varmenna ja piste. Voin vielä soittaa s-pankkiin, jos ette muuten usko.
Ja vaikka oliskin, sillä ei ole merkitystä koska tällä hetkellä s-tililläni on yli 2000 euroa.
Kyllä pöljä voi ostaa vaikka ei oo rahaa tilillä nurta eri asia kannattaako
[quote author="Vierailija" time="18.01.2010 klo 12:26"]
kun hain korttia, kysyin onko varmentava ja kertoivat että ei varmenna vaan pitää tietää paljon on käytettävissä tilillä itse. Kysyin myös samaa kaupassa.
Joten ei varmenna ja piste. Voin vielä soittaa s-pankkiin, jos ette muuten usko.
Ja vaikka oliskin, sillä ei ole merkitystä koska tällä hetkellä s-tililläni on yli 2000 euroa.
[/quote]
Olet saanut väärää tietoa. Kortin saa pyydettäessä aina varmetavana mallina.
Voit ostaa vain sillä summalla mitä siellä tilillä on. CREDIT on luotto-ominaisuus.